Gå til innhold

2-3 cm åpning, mormunnen helt avflatet og moden, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge kan jeg risikere å måtte gå sånn?? Var hos jordmor nå i formiddag, ble undersøkt og hadde 2-3 cm åpning, mormunnen er helt avflatet og moden og hodet er godt festet nede i bekkenet. Slimproppen med blod gikk natt til fredag men jeg er redd jeg kommer til å gå sånn lenge.. Har termin i morgen, men kjenner ikke en eneste murring eller noe som helst.. Hun prøvde å irritere litt oppi der som hun sa, men vet ikke om det er dette som kalles stripping? Det var ikke vondt hvertfall.. Noen som har erfaring med å bli undersøkt på denne måten og fødsel som har startet like etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått bekreftet 2 cm åpning og myk å moden... slimproppen min har ikke gått, men det slimer litt hver dag så den går vel litt i rykk å napp.. Gått sånn en uke nå.. hodet er festet og mye nedpress..

18 dager til termin så blir vel gående sånn leeenge...

Men forrige sv.skap gikk jeg med 2 - 3 cm i 2 dager så blei det fødsel.. så alt kan skje.. Han kom helt uten forvarsel. våknet bare opp med rier..og 8 timer senere kom han ut =)

Skrevet

Ja det kan jo skje helt uten forvarsel også.. håper det snart skjer noe for jeg blir helt kokko av å gå å vente, hehe :o)

Skrevet

Lykke til skjønner du blir kokko... jeg har jo nesten 3 uker igjen og føler meg gal... hehe.. gravide kvinner er rare kvinner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...