moota m storebror&lillebror Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Eller er det bare netthandling der? Og hvor ligger den i så fall?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Hei kjære deg Det er kun netthandel, desverre. Du må nok kjøre fra Gjøvik til Kolbotn, men det er ingen butikk som møter deg ..
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2010 He he ok =( Har funnet en kjole jeg vil ha i et bryllup, men de har for lang leveringstid så jeg har den ikke i tide =(
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Spørs når bryllupet er? Jeg vat at det står kun som en pekepinn om levering. Jeg har bestilt mange ganger, og fått den rimelig kjapp. Er det kun en kjole så skal de greie rask levering. Ta konkta med de og forklar. Kanskje de sender ut raskere.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Og til dere så svært så uopplyste; Selvsagt finnes det en egen Ellos-butikk!! http://www.ellos.no/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=11355&PageId=129 Åpen hver dag uka rundt i Västerås på svenskesiden.......
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2010 Hvor er Vasterås?? =)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Svenske siden, vi er i Norge...Tror det var snakk om i Norge...Men, kanskje hun tar seg en Svensketur :)... Ellos er egentlig Svenske ja, men det var jeg ikke klar over, sååå beklager....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Kanskje du googler det, Vasterås...Ikke vet jeg, men kanskje hun andre vet....??
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Vasterås ligger i kortversjon midt mellom Oslo og Stockholm.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2010 Kjører nok ikke så langt for en kjole hehe =) Finner vel en her i stedenfor =) Takk likevel =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå