Gå til innhold

hmm, kan man skrive om dette intime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

shit heller, er jo relativt anonymt?

Altså, det nærmer seg termin her, dvs 19 dager igjen. Har de siste tre dagene hatt avføring x 2 per dag, og den er løsere enn elelrs, ikke diare, men løsere. Kan det være tegn på at noe er i gjære?

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Her kan man skrive om alt :D Hmm, nå er jeg førstegangs selv, men hører jo ofte at slike ting er et tegn på at kroppen tømmer seg og gjør seg klar før fødsel! Krysser fingrene for at det er det det er, og ikke en omgangssyke som ulmer...

Skrevet

Sitter her og spekulerer på det samme.. Hadde selv i går avføring x5 (?!?!) i går, og er helt vanlig igjen i dag.. Får håpe at noe er i gjerde, iallefall ehr i gården da termin er i helga :-P

Skrevet

Forrige gang jeg fødte (i uke 36) var jeg rar, uggen og dårlig i magen helt fra morgenen av. Gikk på jobb, men var slettes ikke i form den dagen. Syns dette var rart for jeg hadde vært i så fin form hele svangerskapet. Mannen og jeg dro på Ikea for å handle inn en del av de siste tingene, men jeg var fremdeles dårlig, og var på do et par ganger på Ikea. Da vi skulle sette oss inn i bilen og kjøre hjem, syns jeg det var vått i setet, men jeg sa til mannen at jeg sikkert dro med meg litt snø inn i setet. I bilen på veien hjem sa jeg til mannen min at nå er det siste gang jeg blir med ut og handler før babyen kommer, resten må du klare selv! 5 min etter at jeg gikk inn døra hjemme, så begynte vannet å renne.... 2 timer senere var vi på sykehuset, og fødselen var igang!

Denne gang har jeg tenkt at jeg skal huske hvor dårlig jeg var den dagen, for da skal jeg vite at det blir fødsel rett rundt hjørnet!!!

Så jeg tror nok at kroppen prøver å fortelle oss noe når den blir slik uggen. Forhåpentligvis for de fleste her inne, så prøver den å si ifra om at fødselen kommer!!

Lykke til alle dere med dårlige mager!! He...he..:)

Skrevet

nei, det er ikke omgangssyken iallefall, for jeg føler meg ikke dårlig på noe vis!:-)

Får satse på at kroppen tømmer seg og at ejg føder snart!

Skrevet

Har hatt veldig løs mage nå i noen uker (begrenser seg å være diare i blandt). Ser ikke ut som noe er på gang ennå så det trenger ikke nødvendigvis å være tegn. Er 39 uker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...