Gå til innhold

Andre enn meg som prøver å bli gravide rett etter sa?

Har en herlig gutt:)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en sa den 21 juli, var bare ca 6 uker på vei. Var på innvendig ul 5 dager etterpå og alt så bra ut, allerde bra med egg på venstre eggstokk og hsg var nede på 7! Slutta også å blø etter 5 dager, spottet lenge før den store blødningen kom da, vet ikke helt når jeg skal regne fra? når jeg har eggløsning osv.. ?! Har en følelse av at jeg har eggløsning rundt disse dagene:D Hadde vært spennende å snakke med flere i samme situasjon.. Håper veldig på en spire som sitter snart og vil være i magen i 9 mnd fremover:D

Fortsetter under...

Hei,

Jeg hadde en SA den 22 juli, var ca 8 uker på vei. Blødde i 9 dager. Var på ul 2 august. Alt såg veldig bra ut, og legen var sikker på at jeg hadde eggløsning (men jeg har tidlig eggløsning til vanlig). Han sa at jeg burde vente 1 syklus, men vi har begynt å prøve igjen. Trist at du måte oppleve en SA, håper det du snart blir gravid igjen og at spiren sitter! Etter det jeg har lest er det veldig individuelt når du har eggløsningen etter en SA. Lykke til!

• 1 måned senere...

Hei!

Jeg opplevde Sa i uke 8-9 og var på ultralyd ei uke etter og da såg alt ut til å være normalt. Gynekologen sa det var bare å kjøre på igjen så det gjlr vi. Hadde eggløsning igår (iflg test) så håper det blir baby med en gang :-) Men tror vel egentlig ikke at det kommer til å gå på første forsøk igjen..det hadde vært helt fantastisk da men har liksom ikke helt troa på at dt går så fort.

Ser at du skrev dette for en stund siden...ble det noe positiv test på deg eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...