Gå til innhold

ømme pupper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som ikke har tegn til ømme pupper?? er 7+2 idag å har enda ikke fådd noe ømhet i puppa... merkelig synest jeg... men jeg er veldig kvalm til tider, å kjenner livmoren strekker seg, er redd d ikke er liv dær inne... prøve å få meg time til tilig ul, men di har vist ferie....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel enda litt tidlig for å kjenne noe liv. Men når du kjenner at livmora strekker seg, er det jo tydelig at det er noe som vokser, altså er det liv er :)

Skrevet

jaa, jeg mente ikke at jeg skulle kjenne noe liv nå, men er bare redd for at d ikke er liv dær inne... har hadd 2 sa tidligere... så derfor bare skeptisk... d bare virker som at ømme pupper er noe alle har uansett når di er gravid.... men jeg er jo kvalm så.... bare jeg som er litt hysterisk av meg ;):P Satser på at d går bra denne gangen.... :)

Skrevet

Med slike opplevelser skjønner jeg du er skeptisk. men det går nok bra skal du se! :)

Jeg har ikke ømme pupper, men ømme brystvorter hver gang jeg får mensen (er ikke gravid enda(tror jeg))

Skrevet

Hadde ikke ømme pupper selv på første svangerskap.

Skrevet

Hadde det på natta av alle ting i første svangerskap, spes i begynnelsen. Nå er jeg i uke 10 og har kun hatt ømme brystvorter noen dager i ca uke 8, kjenner ellers lite, men merker at magen er større. Så det går nok så fint skal du se :-)

Skrevet

ahh, nå ble jeg litt lettet her... synest bare ALLE klager over ømme pupper.. :)

Håper på ømme pupper hver morgen jeg våkner, men eneste grunn til at di kan være litt øm, må vel være for at jeg klemmer di hele tiden for å sjekke.. hehehe!! =)

Skrevet

Jeg hadde ikke ømme pupper ved første svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...