BareLykke*GravidLykke* Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Hadde mensen frem til søndag for en uke siden, de siste tre dagene har jeg hatt lys rosa utflod og ingen spesielle el smerter.... Har konstant halsbrann , tisser mye og har diare..( jo bare hyggelig)...hehehe Det jeg synes er så rart er dette rosa utflodet...Det har jeg aldri hatt før...kan det være mulig at man har eggløsning så kort etter mens? Tusen takk til alle som svarer
~ Kali ~ Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 tror ikke det er eggløsning, men vet ikke helt sikkert.. har hørt om at festeblødning kan være rosa aktig og at man kan ha blødninger når man er gravid. og du har jo noen symptomer... har du testet deg? du kan jo også ringe lege/jordmor og høre hva de sier?
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 4. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2010 Takk for svar, skal skrive litt mer detaljert så kanskje det blir lettere å skjønne? TR kom 20.07 ferdig TR 25.07rosa utflod 31.07 til 02.08. Diare og halsbrann og tisse ofte 02.08 og frem til i dag...varer fortsatt. Har hatt sex hver eneste dag fra onsdag 29.07 til i går.... Er i 10pp så jeg håper selvfølgelig vanvittig og kriper alle halmstrå... Er "tungt" i magen ikke sånn vanlig ELsmerter....
~ Kali ~ Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 halsbrann og hyppig vannlating er jo symptomer. og skiftende mellom hard og løs mage.. jeg har nå aldri vært borti å ha TR også kommer rosa utflod dager senere. så kanskje det har klaffet? du kan jo vente noen dager også ta en test, har lest det er mange som får positiv test litt sent.. krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå