Gå til innhold

Hurra, baby sovnet av seg selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje for tidlig å rope hurra ennå, tar ikke det for gitt at det samme skjer i kveld, men jeg håper.

Jeg har gruet meg så mye til å etter hvert få baby til å sovne selv. Jeg er i mot skrikekurer.

Men i går kveld la jeg henne som vanlig. Hun ble ammet som vanlig og hun pleier da ofte å sovne til puppen. Men i går gjorde hun ikke det og jeg la henne ned i sengen. Hun styret litt rundt før hun begynte å grine. Hun har aldri før roet seg ned uten at jeg tar henne opp, men i går ved en tilfeldighet gav jeg henne gulpekluten og hun tok den inntil seg og falt til ro og sovnet med engang.

Hun er 3 mnd nå og tenk hvis det er så "enkelt", men som sagt tar ikke for gitt at det skjer i kveld igjen, kan være en tilfeldighet, men jeg håper! Og uansett så vet jeg at hun kan klare det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi opplevde det samme som deg.

Vi turde ikke prøve å legge ham opp i sengen sin når han var våken før han var nesten 3 måneder, og så sloknet han med én gang første natten.

Og sånn har det fortsatt... Han gråter som regel litt etter en liten stund, da går vi bare inn og gir ham smokken, og så slår han seg til ro og sovner.

Det er fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...