Gå til innhold

IKM fredag 13.august, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler der ute som har IKM rundt den 13.august?

Vi er i vår 4pp nå, etter en SA i 2pp.

Har en god følelse denne måneden, og håper virkelig det klaffer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) ett sted mellom 13-16 august har jeg IKM hehe:) EL varte litt lenge så vet ikke helt akkurat nå..

Lykke til:)

Skrevet

Hei, hei. Jeg har ikm rundt 12-13 aug. Spennende dette!! Dere må ha lykke til :o)

Skrevet

Har dere noen symptomer? Når skal dere teste?

Skrevet

Jeg slenger meg på her, har visst IKM rundt den 13. jeg også :)

Symptomer?

Jeg er trett som fillern. Sov i to timer i ettermiddag, og er ennå trett. Spesielt etter at jeg har spist. Jeg er vanligvis ganske så energisk...:) Er ikke syk, annet enn babysyk da..:)

Skrevet

Spennende når flere har samme IKM:)

Puppene mine er tunge og vonde akkurat som sist(endte i SA)..

Har en veldig god følelse, er nesten sikker på at jeg er gravid..

Blir veldig spennende å se, tenkte kanskje å ta en test på onsdag 2 dager før, men har ikke bestemt meg enda..

Lykke til:)

Skrevet

Er ingen tydelige symptomer her... Innimellom litt murringer, antydning til svimmelhet og trøtt, men er så lite at dersom jeg ikke hadde vært så utrolig oppsatt på å lete etter symptomer så tror jeg ikke at jeg hadde registrert det. Men det behøver jo ikke å bety noe... Håper veldig!! Har vært gravid to ganger før, noe som har resultert i ei nydelig jente og en SA. Ingen av gangene hadde jeg så mange symptomer tidlig, men jeg var ikke så "desperat" da - så jeg lette ikke så mye etter symptomer. Etter SA i mai er jeg blitt veldig opptatt av å bli gravid igjen fort, for å liksom fortsette der jeg slapp...

Skrevet

her skal det testes på søndag 15/8.. Er ganske sikker på at jeg er gravid.. samme symptom som jeg hadde sist. lillemor er 2 år..

Rar følelse i puppene, trøtt og sliten, veldig klare drømmer de siste nettene, griner av allsang på grensen haha!!

Føler meg rett og slett gravid.. så fikk jeg positv el test også, noe som jeg ikke fikk sist gang vi var prøvere..

Men dette er 1pp da... så vi får se.. blir uansett veldig overasket viss den viser gravid! Spennende!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...