Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh det klør overlat, og spesielt når jeg har lagt meg, skal helst sove..og om natten! Våkner om natten at jeg klør! Og når man først har begynt, så stopper det jo ikke...kjent fenomen! Kan jo bli gal av mindre! Og litt bekymra for at det kan være svangerskapskløe!

Noen med erfaring, peiling eller samme problem?

Jeg har forresten vært hos lege og fått tatt leververdi prøver, ikke fått svar enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde svangerskaps kløe når jeg ventet nr 1. Brukte hvitvask over hele kroppen stort sett... så ut som et vandrende spøkelse, hehe. Det hjalp vel noe, og er det samme som man bruker når man har vannkopper. Fåes kjøpt resept fritt på apoteket. Kan være verdt et forsøk kanskje?

Lykke til, slik kløe er til å totalt klikke av

Skrevet

Ja, jeg holdt på å klikke sist!! Hadde ikke en eneste plage hele svangerskapet, og så plutselig 3 uker før termin kom den ekstreme kløen. Aloe vera gel hjalp for meg. Det kjøler og lindrer såpass at du klarer å la være å klø. For som du sier, så blir det jo umulig å stoppe når du først har begynt. Men gelen gjør at du klarer å holde deg så lenge at den onde sirkelen ikke tar helt av. Du må selvsagt smøre ganske ofte, men det lindrer iallfall. Spesielt på natta når kløen gjør at du ikke får sove:)

Skrevet

J har kjøpt hvitvask, men d fungerer ikke noe særlig på meg...vanlig hudkrem er heller ikke noe å skryte av... aloe vera er jo genialt for det meste, så det skal j prøve : ) håper bare dette ikke går utover småen, eller at leverprøvene er negative..

Puh, takk for svar i allefall, j får klø, smøre og sove mellom slaga ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...