Gå til innhold

Da her jeg også opplevet en liten blødning.......

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Jeg er 16 uker i dag. I kveld var jeg på wc og tisset, skulle tørke meg og så til min forskrekkelse at det var litt blodfarge på papiret. Kjente jeg ble helt kvalm og uvel. Kastet meg over telefonen og ringte til Føden. Nå jobber jeg selv på samme sykehus, derfor gikk jeg ikke innom legevakt eller mottak. På en måte en liten fordel man har når man jobber på samme sted.....

Snakket med en hyggelig jordmor, hun snakket med legen og de ringte meg opp igjen. På min profil står det litt om tidligere opplevelser vi har hatt, da forstår dere sikkert min uro. De sa jeg kunne komme ned og bli sjekket hvis jeg var veldig urolig.....

Noe jeg var, så vi kastet oss i bilen og kjørte ned. Etter litt ventetid pga vaktskifte, kom en veldig hyggelig jordmor, satt på en doppler og etter kort tid hørte jeg hjertelyden på rundt 158:)

Så da kunne denne gamle hysteriske gravide kvinnen senke skuldrene litt og reise hjem:) Kommer til og prøve og ringe gynekologen min i morgen og høre om hun har mulighet til en UL:)

Natta klem fra meg

Fortsetter under...

oi,oi!

Lille frø skaper litt spenning i hverdagen?

Så deilig å iallefall få høre hjertelyden da!

Få deg en UL, så blir du ekstra beroliget:-)

Men, skjønner godt uroen...men, denne gangen går det så bra at:-)))

La oss få høre da, hvis du får muligheten til å se lille nurket!!!

Næmen huff, nå må lille trille i magen se å oppføre seg pent mot mamman sin her! Alt er nok i skjønneste orden skal du se, men jeg skjønner godt engstelsen din likevel......

Du må komme med en oppdatering da vennen!

Sender en stor klem

Hei Maddemor skatten min:)

Også jeg som skulle vært i dyreparken i Kristiansand i dag da, sammen med min beste venninne og hennes datter:) Men det ble det jo ikke noe av......hehe

Klart jeg skal holde deg oppdatert, men kjenner jeg er mye roligere nå etter at jeg fikk vært på Føden i går:)

Klem fra meg:)

Oj da Tirilgril, godt du fikk sjekket ut! Jeg hadde gått helt i kjelleren om det kom litt blod, avstår fra sex og alt huff. Flott at du fikk høre den herlige hjertelyden, en må jo smile litt da å fantasere om en liten rampete krabat som vipper mamma av pinnen, og det skal bli mange slike øyeblikk i årene fremover :-) Ta vare på deg! Klem J

Annonse

Men Dyreparken stikker jo ikke av vet du,. så¨den kan du besøke en annen gang:) Var forresten i dyreparken selv for en uke siden og det var veldig koselig, men gud så sliten ejg var etterpå!

Og du; neste gang du planlegger tur til Dyreparken, så vet du jo at du farer forbi både meg og katta og da hadde vi blitt superglade om hadde hatt tid til å treffes da:) Vi er jo så nysgjerrige på hvem du er og vi er jo så sikre på at vi kommer til å komme godt overens:) hi hi! Rart med det når man har delt så mye her inne.......

Men nå skal rampen i magen din oppføre seg fremover og så skal du få lov å nyte graviditeten din uten flere bekymringer synes jeg!

Stoooooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...