Gå til innhold

Noen andre som venter tvillinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er veldig spennende:) Formen har vært veldig dårlig. Har vært kvalm døgnet rundt og kastet opp 5-6 ganger hver dag. Ikke orket noen ting. Nå er formen blitt noe bedre, fortsatt morgenkvalme med oppkast,men det går helt greit i forhold til tidligere. Og jeg orker litt mer.

Synes magen har blitt ganske synlig allerede :)

Hvordan er formen din? Er din mage begynt å bli synlig?

Høres ut som du har hatt det veldig likt som meg. Kvalmen kom i uke 4 og var intens helt frem til uke 12, kastet opp hele tidne og holdt ikke på noe mat føltes det ut som. Er i uke 14 nå og kvalmen har begynnt og gi seg noe. Har fortsatt litt oppkast til tider, men har bedret seg veldig. Energien har også begynnt og komme tilbake, selvom jeg merker jeg sover mye mere nå enn før :). Magen nå er vell like stor som da jeg var i uke 20 - 22 med førstemann. Så den vises endel :). Måtte invistere i gravide klær allerede i uke 9 :P.

Hei, kaster meg på her. Jeg venter tvillinger og har termin 12.februar. Magen har så vidt begynnt å bule litt, og det meste av det har skjedd i løpet av den siste uken av gravditeten. Har heldigvis ikke hatt noe kvalme eller ubehag i løpet av disse første ukene av og krysser fingrene for at det holder seg sånn :-) Litt tyngre å trene bare, men det er vel som man bør forvente.

Annonse

Hei Thilil :).

Koselig å se det er flere som venter tvillinger rundt samme tid.

Har dere barn fra før eller er dette første?

Har begynnt og kjenne liv nå, er så utrolig deilig. Er også ganske harde spark jeg kjenner innimellom, alltså ikke så man ser eller kjenner det fra utsiden, men nok til at jeg skvetter litt om jeg har drømmt meg bort :P. Gleder meg mer og mer til nå for hver dag som går. Håper jeg kan se kjønn og om de kan se noe om det ser ut som de er enegget eller toegget :).

Veldig hyggelig at vi er flere som venter tvillinger samme mnd :)

Jeg har ingen barn fra før, så dette er mine 2(!) første! Så det blir litt av en overgang tenker jeg! Men gleder oss masse:) Har prøvd lenge,så vi er veldig fornøyde!

Så morsomt å kjenne liv! Jeg har ikke kjent noe enda,håper jeg snart gjør det.

Har sett de på UL to ganger, og mine er de rimelig sikre på er toegget tvillinger.

Jeg har en sønn som til termin vil være 2 år, så her blir det fullt hus nærmerst :). Er veldig deilig, blir liksom konstannt påminnet på at de er der og at de har det bra. Da slipper jeg liksom å bekymre meg :). Regner med at det er toeggede tvillinger her også, er vell det som er det mest normale. Håper på to gutter, men vil ikke bli skuffet om det er en eller to jenter heller :).

Hvordan kunne de se at det de var toeggede, sa de noe om det?

Hei!

Slenger meg på jeg også..

Jeg venter også tvillinger, fant det ut for noen uker siden (tidlig ul for å sjekke om det var noe der..) og var på UL for noen dager siden for å sjekke om alt var bra. Gynekologen trodde at det var eneggede pga tynn vegg og bare en morkake.

Vi har termin i begynnelsen av februar, og jeg har ikke vært dårlig et minutt. Men merker kondisen er blitt noe dårligere...

Magen kommer hver kveld:)

Moro dette! Godt å høre at dere som har vært dårlige begynner å komme dere. Dette er mine 2 første så veldig mye som må ordnes i tiden som kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...