Ønskebaby08*12 Skrevet 8. august 2010 #27 Skrevet 8. august 2010 Navn/Nick: N-80 Alder: 30 Bosted: Bergen Yrke: Sosialkurator Barn fra før: En jente født i 2008 Prøveperioder: Litt usikker..har vært litt av og på. Jeg er gift, og vi har en datter som blir 2 år til høsten. Jeg sluttet å amme henne i mars i år, siden den gang har jeg hatt mensen hele tre ganger, ( de to siste gangene har jeg tydd til bidro i forkant). Så det har vært så som så med aktiv prøving. Men vi har alltid troen når TR dukker opp, men siden den er så uregelmessig så har vi bestemt oss for å ta det som det kommer, ihvertfall noen måneder til. Men, vi prøver...vi prøver
Dukkehuset Skrevet 8. august 2010 #28 Skrevet 8. august 2010 Nick: 86-modell Alder: 24 Bosted: Bergen Yrke: Sykepleier Barn fra før: Nei Prøveperioder: Skal inn i første nå Forlovet, har mange hunder :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2010 #29 Skrevet 8. august 2010 Navn/Nick: Petrine Alder:34 Bosted: Bergen Yrke: Barnehageassisten og førskolelærerstudent Barn fra før: 3 stk. Prøveperioder: Inne i 4.pp nå Hjelpemidler: Bruker babycomp. Prøverhistorie: Nå er vi inne i 4 pp etter at jeg fjernet spiralen. Har hatt en MA, men det var ikke i denne prøveperioden.
Rosaglede Skrevet 8. august 2010 #30 Skrevet 8. august 2010 Navn/nick: Mammas_sjarmtroll Alder: 28 Bosted: Vestlandet Yrke: Hjemmeværende og jobbsøkende Barn fra før: Jepp 2 stk prinser Prøveperioder: 8 Hjelpemidler: Har brukt el tester, ikke funnet endel ganger...tatt en pause fra det, så prøver å slappe av og tenker at det skjer det... Prøverhistorie: har ikke brukt prevasjon siden forrige fødsel som er snart 2 år siden....håper virkelig jeg kan få bli mamma igjen
missme Skrevet 8. august 2010 #31 Skrevet 8. august 2010 Navn/Nick: Mrspoo Alder: 34 Bosted: Oslo Yrke: Barnehageassistent Barn fra før: Nei. Prøveperioder:12, går inn i vår 13 pp Hjelpemidler: Tidligere brukt EL tester fra CB og disse strimlene til jeg var så heldig å få CB fertilitetsmonitor fra en herfra Er nå på andre pp med monitoren. Har ellers prøvd bidronninggele og wild yam uten at det funket for min del. Prøverhistorie: Er utført laprascopi på meg i forbindelse med endometriose i nov 2003. Dette har gjort at jeg stresser mer enn sikkert nødvendig med å bli gravid og i mai 2010 var jeg hos gynekolog for utredning. På UL kunne hun ikke finne noen grunn til at jeg ikke skulle kunne bli gravid, alt så bra ut, men sa jeg fikk komme tilbake i august dersom ingenting var skjedd til da. Sambo leverte prøve på sine svømmere og de var også godkjent, eneste var at utseendet var 100% unormalt (normalen er at inntil 98% er unormale) men dette burde ikke ha noen betydning, men de ønsket ny prøve om 3 måneder for sikkerhetsskyld og vil heller ikke foreta noen videre utredning av meg før den tid så her er det bare å krysse fingrene for at vi slipper mer utredning. Har også en følelse at det snart er vår tur *drømmesegbort*
Maibaby:) Skrevet 8. august 2010 #32 Skrevet 8. august 2010 Navn: maiaprøverpå ny Alder: 25 år bosted: Stavanger Yrke: pedagogisk leder prøveperioder: 1 pp etter sa i juli prøvehistorie: synes det var litt for lett når testen lyste positivt i juli, sluttet på pilla i april, og vi tenkte å begynne å prøve på sensommeren, men der var jeg plutselig gravid....!! var kanonglad, men har hatt et ganske tøft år, og tenkte som sagt at det virket rett og slett for enkelt, og det var det jo, mistet når jeg var 7+3. men nå satser vi på ny med godt mot!! denne gangen er det vår tur!!!! håper vi blir raskt gravide og at spiren sitter godt fast!!
BettyBoob Skrevet 8. august 2010 #33 Skrevet 8. august 2010 Nick - BettyBoob ♫ ♪ Alder - 31 Bosted - Oslo Yrke - utdannet sykepleier, jobber som helsebedømmer (forsikring) Barn fra før - ja, en sønn på 4,5 år Prøveperioder - 1 ordentlig, men bestemte oss i april i år. Hjelpemidler - CB fertilitetsmonitor. Sexlysten til mannen er så laber pga diverse ting, at den er jeg nødt til ha gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå