*Jej* Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Er det noen som vet det? Jeg skal det på fredag, og er litt spent på hva jeg kan forvente meg?!
Voyeur Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 De tar ul av babyen, måler hvor stor h*n er, måler gjennomstrømmingen igjennom navlestrengen, hjerterytme.. En helsesjekk av deg og babyen. Jeg ble strippet på min overtidskontroll.
Corneliuss Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 De sjekker også urin, blodtrykk og noen steder tar de ctg tror jeg (måler hjertelyd og bevegelser). :-)
missgs *OVERTID* Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Skulle akkurat skrive innlegg om det samme, for jeg skal også på overtidskontroll på fredag Er veldig spent Når var terminen din?
*Jej* Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 Takk for svar jenter, kjekt å vite litt hva man går til! Jeg er også veldig spent!! Hadde termin 28 juli. Når hadde du termin?
missgs *OVERTID* Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Hadde termin 1. august. Masse lykke til på kontroll. Sender deg fødestøv i bøttevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå