Gå til innhold

er dette et "JENTE" ÅR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i fjor følte jeg at det var veldig mange som fikk gutte babyer,men nå i år synes jeg mange skal ha jenter, flere som synes dette stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, egentlig ikke :) selv får jeg gutt og 5 av de 10 jeg vet som har fått eller får barn i år får også gutt :)

Skrevet

Har egentlig ikke merka noe spesielt til dette :) Her er det vertfall gutt :)

Skrevet

hehe er enig med HI her, synes det er flertall av jentebabyer...meeeeen er vel til syvende og sist ganske jevnt vil jeg tro=)

Skrevet

Tja, for min del blir det et jente år. Kun 3 av 11 i min vennekrets+familie får/har fått gutt.. Selv får jeg jente =)

Skrevet

synes alle venter jente...fått 3 nye jentebabyer i familien i år allerede.

Kjenner bare 1 som venter gutt men da i 2011,og alle i 2010 har fått jenter

Skrevet

alle jeg kjenner som har fått baby har fått gutt i år , unntatt en faktisk. selv får jeg jente da :)

men følte at det var et gutteår i fjor, og jeg kjenner mange som skal ha jente nå på slutten av året :)

Skrevet

Generelt sett blir det visst født flere gutter enn jenter pga dødeligheten blandt guttebabyer er større. Naturens måte å kompensere på.... Ble jeg fortalt av en jordmor på nyfødt avdelingen. Høres sprøtt ut da. =)

Skrevet

det virker hvertfall som at de fleste her inne venter jente :-) jeg fikk jente nå i januar og alle på både barsel og bim gruppe fikk gutter på samme tiden.. kanskje guttene kom tidlig på året også kommer jentene seint :-)

Skrevet

Jente her (sier de)

Skrevet

Rundt om her er det gutteår hvertfall :) Vi er 5 stykk jeg kjenner som er gravide, og alle skal ha gutt :)

Skrevet

hehe,sikkert litt sånn at de som venter jente(akuratt som meg) føler at alle andre oxo skal ha jente, og om vendt=9 er det ike at det blir født 52% gutter 48% jenter?

Skrevet

syns de fleste venter gutter jeg =)

Skrevet

nei, da jeg ble gravid og i tiden etter har jeg kjent 4 gravide som har fått greie på kjønn, der to skal ha gutt og to skal ha jente, så syntes igrunn det ligger ganske likt :) jeg er medlem av en graviditets gruppe på nettby, og av de som skal føde i 2010 har 8 oppgitt at de skal ha gutt, og 2 har oppgitt at de skal ha jente... Det er så klart flere der, men de har ikke oppgitt kjønn :)

Skrevet

Av de jeg kjenner til så virker det som at det ble født gutter i løpet av første halvdelen av året, mens nå i siste halvåret blir det født jenter.

Jeg og tre andre jeg kjenner venter jenter. :)

Skrevet

gutt her og :)

Skrevet

Jeg skal ha jente i allefall, her jeg bor er det skikkelig jentebaby år, men det er vel veldig tilfeldig :)

Skrevet

Her stemmer det i hvertfall.

12 gravide på jobben, alle har fått/venter jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...