Lykkelig mamma,250107 Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Tror jeg blir gal av å ikke snart bli gravid:) har så lyst på nr 2! forsåvidt har vi faktisk ikke prøvd mer enn noen mnd, men jeg har hatt tanken i over ett år. men hatt veldig utstabil mens det siste året-så følte det var bra å komme inn i en god syklus. med en mann i nsjøen blir det hipp som happ med prøvinga;) forrige mnd testa jeg med eggltester. gjerne jeg begynte for sent med de, men fikk aldri noe smilehode opp... jeg har syklus 28 dg ganske nøyaktig, og ifølge netter her så har jeg eggl idag. ik det at jeg føler det på kroppen, bortsett ifra litt mer utflod i trusa de siste dagene...har dere mange symptomer? mannen reiste på jobb idag, men hadde sex igår kveld. håpehåpe!
Gjest Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Krysser fingrene for deg :-) Kan godt være el, jeg gjorde el tester og har også syklus på 28 dager men det viser seg at jeg hadde EL 5 dager før foventet ... Tok El tester 2 ganger dagen for å finne ut når nøyaktig.. Symptomer hos meg EL; Mer utflod Stikkinger i brystene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå