Tyren78-09+12 Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Mini blir 1 år på slutten av mnd, og begynner i barnehagen neste uke. Jeg har ammet hele tiden(ikke gitt mme). Nå ammer jeg kun morgen og kveld, men har jo tenkt å slutte med amminga snart. Er det greit å begynne å gi han melk når han er 3-4 uker unna 1 år?(vet at mange har gjort det altså..men nysjerrig på deres synspunkt). Begynner dere med bittelitt, eller gir dere så mye de vil ha nær sagt? Regner med at de får melk i barnehagen, så greit å prøve det ut før han starter. Tips mottas!
Overraskelsen Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Har laget grøt på vanlig melk siden 10 mnd. Regner med å begynne å gi det som drikke til uka når han fyller et år. Tenker jeg bare gir han en liten slurk fra glasset mitt i starten, og så får vi se hvordan han reagerer Barna som ikke drikker melk i den barnehagen han skal begynne i får vann, eller de kan ha med egen drikke.
Tyren78-09+12 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Ok! Min fikk en yoghurt her en dag, og merka ingenting av det. Det er vel muligheter for vann/egen drikke i bhg her også vil jeg tro. Han er heldigvis veldig glad i vann. Men tenker jeg prøver han med melk snart, litt av gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå