~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Står i bruksanvisningen at jeg må teste på morgenurin om jeg tar den før ventet menstruasjonsdag... venter mensen i morgen.. hjelp??
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 At man skal ta den med morgenurin er jo pga at urinen er mest konsentrert på morgenen siden man ikke har tisset gjennom hele natten. Men om man ikke drikker så mye og ikke tisser på noen timer, så blir jo urinen likevel konsentrert og tror ikke det skader om du hadde tatt den på ettermiddagsurin siden du venter mens i morgen.
~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 har ikke vært på do på flere timer og har bare drukket to slurker vann for en stund siden.. tror jeg tar den nå da
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 jeg tok den midt på dagen 4dager før og fikk positiv:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Du får holde oss oppdatert når du har fått tatt den da
Olarskebab Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Jeg tok den 1 dag før ikm mitt på dagen i går, og fikk positivt:) Bare å prøve;)
~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2010 tok istad og den var negativ så nå trøstesnuser jeg... men skjønner virkelig ingenting.. har mange av symptomene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå