Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hvor går du/dere på shopping i Trondheim når dere skal kjøpe klær til deg selv og barnet/barna?? Legg gjerne ved link.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Har stort sett vært på kjøpesentrene jeg da, de har bedre utvalg der enn den byen jeg bor i. Men har du litt bedre råd så var det en ørlite sjappe som ligger på Nordre gate, rett nedenfor Adresseavisa, husker ikke hva den het men den var en liten bakgårdsbutikk, ikke masse utvalg, men det de hadde var anderledes og hadde jeg hatt råd hadde jeg definitvt handla der!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Jeg er ute etter kjøpesenter jeg da. Kom gjerne med navn på flere av dem. Jeg er ikke så veldig rik... hehe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 HM på Trondheim Torg liker jeg da bedre utvalg enn her i byen iallefall Ellers er det jo City Syd og Mercursenteret også, men der handler ikke jeg så ofte når jeg er der...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 City Syd er et stort kjøpesenter som ligger litt sør for Trondheim. Der finner du de vanlige butikkene H&M, Lindex, KapAhl og NameIt. Like ved City Syd har de Barnas Hus. I midtbyen ligger Byhaven. Der har de flere butikker som har barneklær, er i øverste etasje om jeg ikke husker feil. Blant annet Lille Martine. Prisnivået der er mye høyere. De fører merker som Gant, Burberry og så videre.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Åååå, jeg var på Lille Martine på Byhaven i ferien og da var det salg der. Og de haddde mye fint! Jepp, jeg handla.. hihi. Gøy med klær fra annet ennn H&M av og til. Og den lille butikken i Nordre Gate som ble nevnt i et innlegg lenger oppe heter Barna i Bakgården, og der er det DYRT!!! Jeg fant en søt, ganske enkel kjole og den kosta over 1000 kr - til en baby! Jeg gikk ut igjen jeg.. hehe I Nordre Gate ligger også Benetton og i Olav Trygvassons Gate ligger Kirsebærlunden.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 De fineste barneklærne er i butikkene som er nedover gaten på bakklandet. Anbefaler Krusedull Til meg selv så kjøer jeg på Gina, Henne og lignende.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Tusen takk for mange gode tips! Kom gjerne med fler!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå