Gå til innhold

klump rett under magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en klump på en måte under magen?

Når jeg står er den hard når jeg sitter ser den ut som en liten bilring , vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hihi

men når jeg ser meg i speilet ser det ut som en til mage under magen haha vanskelig dette her , 7 dager til termindato idag .

Er forresten veldig svimmel ogsåå

noen som har det samme ? ellero som vet hva det er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe mener du at det går litt innover under magen, så er det en slags "bolle" til over blæreområdet å til skambeinet? :P

Skrevet

jaaaaa ! hahah

Skrevet

Hahaha har det samme selv. Er nok alt nedpresset osv. som gir en gigantisk bollemus, som jeg kaller den klumpen, hehehe..

Akkurat som om man har hatt en alt for stram bukse over akkurat der, men det er jo ikke derfor den er der, for jeg har den uansett om jeg har liggi naken hele natten også.. :P Går heldigvis bort etter fødsel!

Dette med å være svimmel er ett kjent fenomen hos meg hvertfal, men det er fordi jeg har ett utrolig lavt blodtrykk da, så vet ikke jeg? Hva ligger blodtrykket ditt på?

Skrevet

Aha !! Skjønner , jeg hadde ikke merka noe til denne klumpen før idag syns det var ganske rart , jaaa det er ut som jeg har hatt på meg en veldig stram bukse over der !! haha

ok bra det går bort etter fødsel er førstegangs , så jeg vet svært lite om alt det her , greit å spørre :D

Begynte å være ganske svimmel igår , før har jeg ikke vært det i det hele tatt blodtrykke mitt har vært ganske normal helt svangerskapet sist var den 118/79.

Hva ligger din på ?

Skrevet

Hm, har du mye vann i beina eller andre steder? eller hodepine ?

Hvis ikke så kan det jo bare være varmen, drikki lite eller spist lite osv.

Blodtrykket mitt ligger på 80/55 for det meste.

Skrevet

Oiiii , veldig lavt blodtrykk .

Når har du termin ?

Nei ikke non hoepine eller noe , tror kansje det er varmen som du sier , er konstant varm :D

Skrevet

hehe ja.. Har termin 19.august:) Du da?

Det er bra! Ja huff er veldig varm selv! Rart hva svangerskapet gjør med kroppen. Kan ha feber om kvelden, selvom jeg er i fin form. Bare temperaturen som er så høy liksom, hehehe. Prøver å drikke så mye jeg hæler hvertfal:)

Skrevet

Oi er ikke lenge til terminen din !

Jeg har termin 10 august :D Gleder meg og hååååper han vil komme ut nå snart for jeg er en smuuuule lei nå . Umulig å gjøre noenting klarer ikke sooove , ikke bøye meg ned , ikke kle på meg haha så hadde satt pris på om han kom nå :D

Ja gud jeg svetter av ingenting om dagen spess om natta , klarer ikke ha en dyne over meg engang huff !

Skrevet

Åh heldigris! du er jo enda nermere! hehehe. Stuplei her også! Håper vi begge slipper å gå over tiden altså, det hadde vært noe herk, hehe:)

Nei dyne er noe drit, hehe.. Blir stikki av mygg så det holder på beina å rumpa fordi jeg ligger uten, haha!

Skrevet

Ja ikke lenge til 10 ! Hååper han vil komme ut før den tid .

Krysser fingra for deg og jeg ! hadde vært no dritt å gå over tiden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...