mamma-9 oktober-2010 Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Har akkurat tatt fram det jeg har etter førstemann for og se hva man har og evt hva vi må kjøpe. Vasket litt av det i går som hadde noen flekker jeg måtte se om gikk bort. Men nå fikk jeg jo lyst til å vaske resten av alle klær, tepper, dyner etc. Er 32+0 uker. Termin 30.sept.
Gjest Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Jeg begynte å vaske i uke 33/34, så nå er alt klart av arvetøy, sengetøy osv pluss alle nye plagg vi har kjøpt. Mulig vi kjøper noe mer klær, da vasker jeg det bare fortløpende:) Termin 13. september, men har vært ute i god tid da jeg venter på svar om keisersnitt. Greit å være litt føre var i tilfellet fødsel blir fremskyndet. Dessuten klarte jeg ikke å vente lenger, klødde i fingrene etter å få alt på plass, he he:)
Måånestråle Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Jeg har 3 uker til termin og har nettopp sortert bort alt rosa tøy fra storesøster. Har tatt funnet fram det nøytrale og har kjøpt litt blått å supplere med. Må vel begynne å vaske snart... i morgen, kanskje?
milly vanilla Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Du skal bare vaske resten av klærne:)Jeg begynte forleden dag,har vasket klær i str 50-68,sengetøy og himmel til vugga:)Er snart 30 uker på vei:)Godt å få d gjordt,er jo ikke vits i å vente med å gjøre d,kan heller bruke di siste ukene på å slappe av og kose seg...Er jo så koseli å brette di små klærne:)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 jeg vasket alt i str 50 - 62 i uke 30 tror jeg det var. nå er jeg snart i uke 35 og er VELDIG glad jeg er ferdig med alle innkjøp og ferdig å vaske og sånn, for formen begynner å bli dalende nå merker jeg!! så mitt tips er : vask og bli ferdig med alt så fort dere kan for på slutten er det ikke mye man orker
♥ Lille Gull ♥ Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Er i uke 14 jeg, og kjenner det bare klør i fingra etter å begynne å vaske... må virkelig ta meg i nakken for å ikke bare kaste meg over det, hehe
Gjest Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 vi har termin samme dag 30 september... Og her er alt vasket og brettet og lagt inn i skapet hehe gjorde det vel i uke 30 hvis jeg ikke husker feil! Og nå er jeg i full gang med å pakke fødebag og barselsbag Det lar seg jo ikke gjøre å være for forbredt, så jeg foretrekker å bli ferdig i god tid Slippe stress og mas da ting faktisk skjer
Skumring81 Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Har vasket en masse de siste dagene, klær i str 50-56, sengetøy, gaskluter, vaskekluter og tepper har brettet det sammen og puttet det i en egen skuff Har igjen 7 uker til termin, 23 september
iok med sønn <3 Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Jeg var vertfall høygravid når jeg vasket klærne... altså hadde mindre enn 40 dager igjen... Men gjør det når du selv vil å har lyst Var veldig koslig synes jeg <3 Strøyk til og med klærne hans... (!!!) Å det er bare et engangstilfelle altså, hater å stryke egentlig... men alt var så lite å søtt Hehe.. så kos deg med vasking og bretting
Mellirs ♂ '10 Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 Jeg har termin neste fredag, og er akkurat ferdig å vaske de siste klærne.. Angrer veldig på at jeg ikke begynte for lenge siden! Hadde vært deilig å bli ferdig med det litt før, selv om det selvfølgelig er kos Neste gang skal jeg begynne tiiidlig, og bli ferdig med det
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 har 12 dager igjenn:)å nettopp begynnt å vaske:D
2 boys & now pink Skrevet 3. august 2010 #12 Skrevet 3. august 2010 Får vel begynne snart jeg og. Er 31+0
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 jeg var på shopping i uke 33 tror jeg, da kjøpte jeg inn alt av klær som vi trengte små str. da, siden jeg hadde gitt vekk nesten alt av det 2åringen min hadde da hun var liten. vasket alle klærene for litt over en uke siden, i min 37.uke da pakket jeg bagen også, men putter oppi ting hver dag som jeg kommer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå