Frella84 Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hei Jeg 140384 og min samboer 221081 er begynt å prøve for å få en liten til, kan du se noe om hvor lang tid det vil ta før jeg blir gravid? Og om jeg kommer til å gå lengre med en ny i magen enn jeg gjorde i forrige svangerskap?
Bergensbolla Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Og meg...Frida Jeg prøver igjen med dato for fødselen? Termin 24 desember 2010 Min fødselsdato 230677 MVH
SecretFlower* Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Har du noe gult i det rommet du befinner deg i? Da tenker jeg helst på enten klær, vegger, noe som lyser litt opp på en måte.. Tror du føder et par dager før termin.. Men føler nesten du er gravid jeg, kan du være det? Hvis ikke tror jeg det vil skje ganske snart. Jentefølelse på deg. Har du katt? en svart med noe hvit Føler dere har en liten bil, at den er sølvgrå? Men føler også en bil til muligens en stasjonsvogn. Mørk, så mulig blå eller svart.
SecretFlower* Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Denne var til Frella: Har du noe gult i det rommet du befinner deg i? Da tenker jeg helst på enten klær, vegger, noe som lyser litt opp på en måte.. Tror du føder et par dager før termin.. Men føler nesten du er gravid jeg, kan du være det? Hvis ikke tror jeg det vil skje ganske snart. Jentefølelse på deg. Har du katt? en svart med noe hvit Føler dere har en liten bil, at den er sølvgrå? Men føler også en bil til muligens en stasjonsvogn. Mørk, så mulig blå eller svart.
SecretFlower* Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 bergensbolla Tror du får rundt 20 desember jeg. Altså før termin:)
Frella84 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2010 Takk for svar! Mulig jeg kan være det, har en liten følelse selv men får vente med å teste...håper du har rett. Jeg har en liten sølvgrå golf hehe... og en sort passat stasjonsvogn, så det passet bra. Ikke så mye gult her, bare masse lys Du har ikke noe spesielt du tenker om min sønn på snart 4 år? 061106 er han født.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Hei, min fødselsdato er 080390 jeg er gravid og lurer på kjønnet? Går graviditeten bra? Barnefaren og jeg er gode venner blir vi sammen igjen? kontroll spm: Har jeg bil? Hvor mange søsken har jeg? Er mine foreldre skilt? Håper du kan lese meg og håper på svar =)
SecretFlower* Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Vet ikke hva du tenker på, om det er noe galt? Velger å ikke gå inn på sånt. Men kan jo se om jeg kan få han inn som rett person. Litt liten av vekst kanskje? Lys i håret, spebygd. Veldig blid og fornøyd. Muligens litt sjenert for fremmede, men veldig aktiv.
Frella84 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2010 Hjelpes!!! du har helt rett...nå blir jeg skremt! Min sønn har vært veldig mye syk, men veldig mye bedre nå. Og han er akkurrat det du beskrev Nøyaktig! Du skulle sett ett bilde så hadde du sett at det stemte 100 % Takk takk!
SecretFlower* Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 juliea Gutt tror jeg det er. Ser ikke noe spesielt ang gravditeten, bortsett fra en del kvalme, og mulig du er veldig trøtt om dagen? Tror det er gode sjanser for dere, men dere må ikke gå for fort frem, tror han tenger litt tid på seg. Tror ikke du har bil, men at du planlegger å kjøpe? 2 søsken, en gutt og en jente Tror ikke foreldrene dine er skilt:)
SecretFlower* Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Så gøy:) Lykke til til dere begge:) Tror han blir en flink storebror og:)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 4. august 2010 #13 Skrevet 4. august 2010 Tusen takk frida =) Mine foreldre er skilt men begge vel etablerte igjen så kanskje derfor. planlegger å kjøpe bil ja =) Har 2 brødre og en stebror. =) takk for svar
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 4. august 2010 #14 Skrevet 4. august 2010 Er forrestenv eldig trett for tiden ja, faktisk sykmeldt pga det og en del kvalme =)
Gjest Skrevet 4. august 2010 #15 Skrevet 4. august 2010 Så artig å lese at du har så mye rett Frida Morro, men også litt rart at sånt kan stemme så bra Har noen spørsmål nedover siden, så håper du har tid til å se en dag =) Morro med dere spådamer, ihvertfall når ting stemmer så bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå