mamseeeen Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 i uke 13.14 og allerede fått vite hva den lille blir? Er så mange som sier så.. er det virkelig mulig? Snakket med 2 mammaer i bhg i dag og begge de fikk vite kjønn i uke 13-14.. og de har nettopp født. Og det stemte Skal nå på torsdag. Ble operert for blindtarm så fikk ultralyd tidlig for å se at alt er som det skal. Gleder oss masse
Mammafugl Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Jepp. Vi var i uke 13 og fikk vite kjønn. Både denne og forrige gang. Og det stemte, med begge. Men de sier at det kan være vanskelig å se så tidlig og derfor ganske usikkert.
mamseeeen Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 Så spennende! Da skal jeg spørre. Samma hva det blir, men er så nysgjerrig
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Jeg var på ultralyd da jeg var omtrent 12 fullgåtte uker. Hun sa 2 ganger at hun trodde det var jente, men at de aldri kunne være 100 % sikker så tidlig. 3.gangen hun tittet ble hun enda mer i tvil. Så jeg tror sjansene for jente er sånn omtrent 65%. Men nå skal jeg på ordinær neste torsdag, og da er jeg 21 fullgåtte uker. Blir skuffet om jeg ikke får vite det. Er så himla spent!
annef Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Vi var på ultralyd i uke 11 og fikk vite kjønnet. Er i uke 19 nå og vært på ordinær ultralyd og det er fremdeles en gutt!! Kos deg og lykke til!!
Lillepusen-78 Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Var i uke 14 i forrige svangerskap. Gynekologen mente det var en gutt, noe som viste seg å stemme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå