Gå til innhold

Noen som har vært å ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i uke 13.14 og allerede fått vite hva den lille blir?

Er så mange som sier så.. er det virkelig mulig? Snakket med 2 mammaer i bhg i dag og begge de fikk vite kjønn i uke 13-14.. og de har nettopp født. Og det stemte :)

Skal nå på torsdag. Ble operert for blindtarm så fikk ultralyd tidlig for å se at alt er som det skal. Gleder oss masse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp men eg var i uke 20 då,

Skrevet

Jepp. Vi var i uke 13 og fikk vite kjønn. Både denne og forrige gang. Og det stemte, med begge. Men de sier at det kan være vanskelig å se så tidlig og derfor ganske usikkert.

Skrevet

Så spennende!

Da skal jeg spørre. Samma hva det blir, men er så nysgjerrig :)

Skrevet

Jeg var på ultralyd da jeg var omtrent 12 fullgåtte uker. Hun sa 2 ganger at hun trodde det var jente, men at de aldri kunne være 100 % sikker så tidlig. 3.gangen hun tittet ble hun enda mer i tvil. Så jeg tror sjansene for jente er sånn omtrent 65%. Men nå skal jeg på ordinær neste torsdag, og da er jeg 21 fullgåtte uker. Blir skuffet om jeg ikke får vite det. Er så himla spent! :D

Skrevet

Vi var på ultralyd i uke 11 og fikk vite kjønnet. Er i uke 19 nå og vært på ordinær ultralyd og det er fremdeles en gutt!!

Kos deg og lykke til!!

Skrevet

Var i uke 14 i forrige svangerskap. Gynekologen mente det var en gutt, noe som viste seg å stemme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...