Hege72 Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hei! jeg har vært til mange uttak og innsett av egg, men det ender med negativ graviditetstest hver gang. Noen som ser om hva som er galt? Hege 31.10.72 Tore 17.12.76
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Hei. Nå spår ikke jeg, men tenkte å tipse deg om ah. Har du prøvd det? Ser du er 2 år yngere enn meg, og i vår alder blir skallet tykkere, ved ah tar legen å brenner et lite hull på skallet før innsett så det lettere kan klekkes i livmoren. Dette må gjøres i utlandet. Mange som har klaff med ah, som tidligere har slitt i mange år med vanlig ivf. Lykke til.
Hege72 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 Hei anonym! Ja, det ble brukt AH på det siste forsøket. Jeg dro til Danmark og CFC. Men det hjalp visst ikke det heller. Takk for omtanken!
Tante_Esel Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 hei hege! Jeg forstår godt frustrasjonen din... jeg har også vært prøver lenge... desverre så er det bare noen som ikke passer sammen til å få barn, eller at tiden ikke er inne... jeg ser egentlig ikke noe galt med deg og det er jo ihvertfall bra. Har dere tenkt på adopsjon enda? Kanskje det hadde vært en måte å det ønskede barnet på... uansett hva dere velger. så husk at du selv må leve livet ditt... er det endringer i bosituasjonen eller arbeidssituasjonen din? får opp at det vil bringe ny frisk energi din vei... får også opp at du må være ærlig med deg selv.. du skjuler dine sanne følelser i forhold til dette baby greine.. Du bør innrømme dine sanne følelser for deg selv... fordi det er dette som fører til at du er deprimert, trett og sliten om dagen... vil også si at du må huske å se for deg at du er gravid, ikke fokuser på det negative som er nå... håper dette svaret hjalp deg litt på veien... klem
Tante_Esel Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 må bare si en ting til... og det er at jeg håper du har noen å snakke med dette om, som virkelig forstår deg!! For når jeg kjenner på deg, får jeg en stopr trang til å gråte, kjenner klumpen sitter i halsen, og tårene presser frem her... føler du trenger å få snakket skikkelig med noen som har vært gjennom det sammme som deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå