Oliva Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Jeg ble nysgjerrig på denne artikkelen, men fikk litt hakeslipp når jeg så at Henne koster 75 kroner :-o I tillegg var det jo sveiset inn i plast, så det gikk ikke an å kikke på artikkelen før kjøp. Kan du si litt om artikkelen? Er den informativ/interessant?
tingeling71 Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Det var kjekt å lese artikkelen. Det er intervju med en norsk dame som har blitt gravid med sæd donasjon også. Om artikkelen i seg selv er verdt 75 kroner.... tja??? Fikk også litt bakoversveis. Kort fortalt gjør sæddonorene dette fordi de synes det er ok å hjelpe kvinner som ikke får barn på "normalt" vis og kjæresten til han ene var litt redd for alle donor-barna som kanskje kommer på døren om noen år. Han var åpen donor då. Jeg registrerer også at gjennom alle inervjuene jeg leser med damer som blir gravid med sæddonor så tenker de veldig likt og jeg kjenner med igjen i tankene.
Gjest Pippi9 Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Ikke så mye mer å si enn det Tingeling71 sier. De får forresten ikke så mye betalt, 210 kr. pr ejakulering, men de leverer 2-3 ganger i uka.... og ikke alle gjør det for pengenes skyld, de ønsker å hjelpe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå