Gå til innhold

Pergo'en fungerte visst ikke sååå bra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en knallgo' følelse denne pp, merket EL veldig godt og vi traff skikkelig. Ikke ofte man har trua etter 1 år 8 mnd med prøving...

Men, nå kom skuffelsen i form av lyserosa på papiret på IKM dagen. BLÆH.....

Er det sånn at jeg må ta en pp uten pergo før jeg tar ny kur? Har resept på 3 kurer til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke sånn at man ofte blir gravid i pausemnd mellom pergo? Ikke at jeg har gått på det selv, er bare det jeg har fått inntrykk av her inne.

Skrevet

En pausemåned, ja. Jeg ble gravid i pausemåneden sist gang :0) Ble gravid på dag 25!!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Da har jeg overbevist sambo om at det er lurt med pausemnd, han ville helst fortsette med kur denne pp også. (Begynner å bli utålmodig.)

Håper pausemnd gjør susen her også! Gøy at det fungerte for deg, Night! Prøvde dere lenge før det ble spire sist?

Skrevet

Happy ツ, sist prøvde vi først i ca ett år uten noe hjelp, så ca 6 mnd pause. Så tok jeg metformin i noen mnd før jeg startet på pergo i tillegg. Ble gravid i pausemåned etter andre doble kur. Nå har vi prøvd i 11 mnd. Hadde fire doble pergokurer frem til mai uten resultat, så nå har vi pause fra hormoner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...