Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hadde en knallgo' følelse denne pp, merket EL veldig godt og vi traff skikkelig. Ikke ofte man har trua etter 1 år 8 mnd med prøving... Men, nå kom skuffelsen i form av lyserosa på papiret på IKM dagen. BLÆH..... Er det sånn at jeg må ta en pp uten pergo før jeg tar ny kur? Har resept på 3 kurer til..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Er det ikke sånn at man ofte blir gravid i pausemnd mellom pergo? Ikke at jeg har gått på det selv, er bare det jeg har fått inntrykk av her inne.
Night 78 - keiser og prins Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 En pausemåned, ja. Jeg ble gravid i pausemåneden sist gang :0) Ble gravid på dag 25!! Lykke til!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2010 Tusen takk for svar! Da har jeg overbevist sambo om at det er lurt med pausemnd, han ville helst fortsette med kur denne pp også. (Begynner å bli utålmodig.) Håper pausemnd gjør susen her også! Gøy at det fungerte for deg, Night! Prøvde dere lenge før det ble spire sist?
Night 78 - keiser og prins Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Happy ツ, sist prøvde vi først i ca ett år uten noe hjelp, så ca 6 mnd pause. Så tok jeg metformin i noen mnd før jeg startet på pergo i tillegg. Ble gravid i pausemåned etter andre doble kur. Nå har vi prøvd i 11 mnd. Hadde fire doble pergokurer frem til mai uten resultat, så nå har vi pause fra hormoner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå