~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Jeg har nå kjøpt meg en CB digital test. Er utrolig utålmodig nå. Venter ikke mens før i morgen eller torsdag, men har veldig lyst å teste i kveld. Noen som har testet med samme testen på kveldstid? Og er det noen som mener jeg burde vente til i morgen? Lenge siden jeg har vært igjennom dette
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Jeg testet utpå dagen da jeg ble gravid med lillegutt. Dette var et par dager før IKM og den ble positiv. Hvis du skal teste på kveld, bør du ikke drikke for mye og vente til det er gått noen timer siden du var på do sist. Dette for at urinen skal bli mest mulig konsentrert. Ellers er morgenurinen mestkonsentrert. Lykke til!
~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Takk for svar får se om eg tør å ta i kveld
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Jeg tok en CB digital sist litt utpå ettermiddagen. Det var ca på IKM eller litt over. Hadde ikke tisset på 3-4 timer dag jeg tok den. Funka fint det, ble positiv ganske så kjapt
~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 ok, får prøve på det da men drakk du ingenting i mellomtiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå