Gå til innhold

skjønte dere at dere var gravid før dere testet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

jeg gjorde ikke det, hadde en "lekende" tanke ved det.. men trodde det ikke..

Søstra mi mente noe annet, jeg var jo slapp og trøtt, og små øm i bryst, så jeg MÅTTE jo ta den testen, for den ble ikke noe annet enn positivt ;)

Ja, det ante meg en god stund før faktisk, selv om det ikke var planlagt....:)

Jeg har nemlig blødd opptil 3 av 4 uker hver mnd siden jeg fikk tilbake mens etter sist fødsel. Denne mnd var det ikke noe blødninger, jeg hadde murringer i bekkenet, var trøtt og følte på meg at det var "noe".

Hadde ikke peiling... Var egentlig sikker på at jeg IKKE var gravid. Har ikke gått på pillen siden februar og har hatt en sånn skjer det så skjer det holdning til hele graviditeten, men i bakhodet har jeg jo prøvd å få det til å klaffe hver måned.. Men denne måneden når det faktisk klaffet hadde vi sex ca 2 ganger og jeg har ikke tenkt på baby i det hele tatt. Men dette bare beviser at hvis man tenker og styrer med å bli gravid så skjer det ikke. Det er når man minst venter det at det skjer :)

Det blir stress med tanke på at jeg går siste året på ing.studiet, men jeg er fast bestemt på å fullføre og gleder meg veldig til vi blir en familie på 4...

Annonse

vel, vel....jeg har merket en vanvittig trøtthet og murringer nederst i magen om ikke hver dag så nesten....og har prøvd å time det til å bli gravid også...føler det er noe...får vel teste....best morgen el kveld eller er det samme??

Jeg testet meg 2 dager før ikm. var jo i tvil. men likevel var det jo noe som fikk me til å teste meg og ikke vente ;)

Var utrolig trøtt, hadde influensa smerter i kroppen, murring og ekstremt "hovne" og ømme bryster :)

hei!

jeg er 7-8 uker på vei, fikk positivt svar på testene jeg har tatt..

har hatt mistanke før testene om at jeg var gravid.

ømme, større bryster + luft i magen har vært mine graviditetstegn.

både den gangen jeg ble gravid med sønnen min, og også de samme tegna denne gangen. :)

ikke alle har de samme tegna da.

Jeg anbefaler å teste om morgenen :-)

Jeg fikk ikke mens, så jeg tok en test uken etter ca. den var negativ. Tok den etter jobb. Så jeg tenkte ikke så mye mer på det. Men, kjente det var noe som ikke helt stemte.. Var konstant trøtt (ikke unormalt at eg er trøtt), men da jeg fikk ømme bryster tok jeg en ny test uken etter. Da tok jeg den på torsdag morning. En svaaaaak strek kom opp. Så tok ny søndagen, og da var det ikke noe tvil ;)

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...