Beatemor Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hei, Jeg har vært passiv medlem lenge, men nå er det vist på tide å si hei.. Jeg hadde mens 4 juli, sansynligvis eggløsning 16 juli, og venta mensen 30 juli. Mensen er ikke kommet enda, jeg er kvalm i massevis, og både jeg og mannen mener puppene er blitt større, men jeg tok en test etter jobb i går 2. august, men testen var negativ. Men mensen er fortsatt ikke kommet, og jeg føler at kroppen er annerledes enn de andre gangene jeg har venta og trodd jeg kanskje kunne være gravid. Kan jeg være gravid selv om testen var negativ flere dager etter venta mens? Og hvor lenge bør jeg vente før jeg evt tar en ny test?
~ Kali ~ Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 du kan være gravid ja eg ville prøvd å ta en test på morgenurin innen de neste dagene, og hvis den er negativ også, så ville eg tatt en tur til legen og sjekket det der har samme symptomer som deg, men har ikke testet ennå , har ikm i morgen. Lykke til!
Night 78 - keiser og prins Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Hei! Med meg slo ikke testen ut før 14 dager etter forventa mens, og det kun veldig svakt... så ikke gi opp ennå :0) Jeg hadde og en del symptomer som ømme bryst, trøtthet og kvalme. Lykke til
Beatemor Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2010 Takk for svar. Da krysser jeg fingrene, håper at mensen ikke kommer og tester igjen med morgenurin
Beatemor Skrevet 4. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2010 Her er nok mensen på vei Jeg er så lei av dette her!
~ Kali ~ Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 det var leit jeg venter fortsatt på at tanta skal dukke opp her. tok test i går kveld, men den var negativ. venter tanta i dag eller i morgen så jeg bare venter og venter. har ingen god følelse.. men lykke til videre hvertfall! håper det klaffer hos deg neste gang
christin84 Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 vettu no, jeg kjenner meg virkelig igjen... vi har prøvd i tre md nå.. og venter mensen sånn ca rundt 20.hver mnd.. var såååå sikker på at jeg var gravid denne gangen, fikk ikke mensen 21. 22. 23.24 25. tok en test, var negativ.. men hadde ømme pupper, stikkinger i magen,, følte jeg kunne sove hele tiden, konstant trøtt, amper, kviser.. så tenkte.. har jeg endelig blitt gravid men at testen slo ut negativt fordi det var altfor tidlig... dato`n blei 26. fortsatt ingen mens.. jeg følte meg fortsatt gravid, i grunnen ganske sikker også... fredag 27. tenkte jeg, at jeg ikke fikk mensen innen mandag så tar jeg en tur til legen å sjekker der =) søndag 29. (i dag ) har jeg noen grusomme mensen smerer, og kom litt blod når jeg gikk på do.... ÅÅåååååååååå.... jeg vil ikke ha det... hvorfor så vanskelig?? vet ikke om det er mensen... rart det kommer så seint.... men er nok stygt redd for at det er det ja.. så får bare prøve igjen neste mnd.. drit lei av at denne kroppen min skal lure meg trill rundt mnd til mnd... vil jo aldri tro på kroppen min lengre... klem christin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå