Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 I den står det: Søknad behandlet. Svarbrev sendes: ***** (adressen min) Du kan endre adresse og bestille nytt svarbrev på Dine sider på lanekassen.no Betyr dette at jeg har fått innvilget lån/stipend?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 nei, selvfølgelig ikke. Det betyr at du får svar på søknaden din
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Men på sidene mine hos Lånekassen står det: Status søknad om stipend og lån Lånekassen mottok søknaden din for undervisningsåret 10-11 06. mai 2010. Søknaden er ferdigbehandlet. Utbetalingspapiret er sendt eller vil bli sendt deg ved semesterets begynnelse. På denne søknaden er du for høsten innvilget kr 26 700 i støtte. Vi gjør oppmerksom på at deler av tildelingen vil bli overført månedsvis til konto. Se utbetalingsspesifikasjon vedlagt utbetalingspapiret. Støttebeløpet fordeler seg slik: Stipend kr 0 og lån kr 26 700. Mens under Status utbetaling står det: Penger utbetalt: For våren: Penger utbetalt Opptak og rett til å gå opp til eksamen: For våren: OK Kontonummer: OK. Kontonummeret ditt er: ********** Ønsker du pengene utbetalt til en annen konto? Klikk her for å endre kontonummer. Gjeldsbrev opprettet dato: 16.03.2010Når sendes gjeldsbrevet ut? Gjeldsbrev signert: OK. Dato: 28.03.2010 Betyr det likevel at jeg får penger nå til høsten? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå