<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 positiv test idag:) jippi!!!!!!!!
Junigull 08 + julispire Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 SÅ det!!! Herlig!! Gratulerer så mye!!! Snart ferdig med tanta for nest siste gang, så håper jeg den sitter fort her også!!! :) Kjempe glad på deres vegne!! Når er mens termin?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 takk:) hadde vært koselig om det klaffet fort for dere også!! mens termin er 18 april:)
Junigull 08 + julispire Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 åå.. da har du baby før 17 mai da.. forhåpentligvis er jeg ganske så stor rundt de tider. Klaffer det på første forsøk er termin i starten av juni. Egentlig driver jeg å ser meg om etter ny jobb, og har vært på intervju i dag. Veldig usikker på det med ny jobb + baby i magen, men er sikkert ikke første som forteller at de er gravid ved jobb tilbud.. har ikke lyst å utsette prøving av den grunn..
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2010 det skal ikke være noe problem! er jo ikke ulovlig å bli gravid:) jeg er jo ganske ny i min jobb også
Junigull 08 + julispire Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Du har jo helt rett, skal ikke være noe problem.. Når har jeg søkt i offentlig sektor, innbiller meg at de er "enklere" når det kommer til dette med gravide medarbeidere. I dag tror jeg el-testene ligger i postkassen! Bestilte fra billige-tester.no. Kjenner jeg har el nå (auau) så da er det bare en knapp mnd til jeg håper den sitter! FLere mødre/ansatte i bhg hos Hedda som er gravide nå, gleder meg sånn til det er min tur! Vi holder på å pusse opp det siste soverommet nå, så babyen har et rom som står å venter på h*n! Dere må jo komme å se hvor vi bor en dag! Forresten, du var en nydelig brud!!!! Nydelig kjole, og ikke minst en nydelig lita brudepike! Kjempe kos å få dele den dagen med dere.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2010 vi skal pusse opp kontoret etterhvert vi også.. så felicia kan få rom der, og babyen skal få felicia sitt:) ja vi må absolutt komme å se hvor dere bor en dag!!! takk:)veldig koselig at dere var i bryllupet!! syntes det ble en perfekt dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå