Sweet Amber Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Prøver å få min nå 7 uker gamle datter til å ligge litt på magen og trene rygg og nakke, men det går knapt 2-3 minutter før hun vipper seg tilbake til ryggen. 1: Hvorfor gjør hun det når hun egentlig ikke skal klare å snu seg på et par måneder til...? 2: er det noen som har ideer til hvordan jeg får lurt henne til å bli liggende? Ingen leker er spennende, og det er heller ikke spennende nok om jeg legger meg sammen med henne...
ifie Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 1: Hun strekker vel på armene (trener), får overballanse og tipper over. 2: Du må nok bare fortsette og legge henne på magen. Jo oftere hun ligger der, jo sterkere blir hun, og jo lenger tid tar det før hun bllir sliten. Som igjen bidrar til at hun har det fint når hun ligger sånn
gumo Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Vi fikk råd av en terapeut om å legge en hånd på rumpa hennes, og evnt. også holde armene hennes på plass inntil kroppen, slik at hun hviler på albuene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå