Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Nei det bør du ikke. Da får du en hund med flass, og muligens utslett. Menneskeshampoo er ikke tilpasset dyrehud. Bruk heller kun vann til du får kjøpt shampoo.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Ikke heldig, men det går. Dersom du har en mild kvalitetsshampo... de billige, kan lett irritere huden til hunden din... ville heller gått å kjøpt ny shampoo, men om hunden MÅ bades nå, og du bestiller kanskje på nett el? Da Er det ok, er ikke hunden VELDIG møkkete kan du bruke bare vann, event en mild barne shampo?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Har shampoen til sønnen på 2 år. Kanskje jeg kan bruke den? Den er uten parfyme og veldig mild...Den lukter ingenting da, men da får jeg iallefall vekk hundelukten og skitten. Bestiller på nett, ja. Så jeg kan ikke vente en hel uke på å dusje henne. Hun stinker
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Det går sikkert fint, bare skyld skikkelig godt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Neeeei!!! Ikke lano, for all del! Man må aldri utsette menneskets hodebunn for kroppssåpe, eller dyrs pels. Dååårlig kombo!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Har du ikke mild intim såpe? De fungerer!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Ja, har intimsåpe. Er det best? Grunnen til at jeg er litt hysterisk, er at hun røyter så siiiinnnnnsyyyyykt mye nå, og vil ikke forverre situasjonen. Takk for råd forresten. PS :Zalo kommer ikke på tale...
The Bad Gal Skrevet 3. august 2010 #12 Skrevet 3. august 2010 Går helt fint, ihvertfall som et engangstilfelle. Har gjort det selv i nøden, hehe. Mannen min brukte bare menneskeshampo på sin gamle hund(før min tid), men det var en labbis med mye, tykk feit pels, tålte det fint, påstår han.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 Ja, det får briste eller bære nå. Hun MÅ dusjes nå uansett HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #14 Skrevet 3. august 2010 Ja, bare kjør på med intim såpe Den er jo så mild mot huden også! Så den ville jeg heller ha brukt, enn shampoen til sønnen din
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #15 Skrevet 3. august 2010 Hallo du JA du kan godt bruke menneske shampoo!!! Ingen fare på hunder det! Vi har oppdrett og bruker vanlig menneske shampoo på en av våre raser, og det blir en nydelig pels av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå