Gå til innhold

Har ikke mer hundeshampo igjen. Kan jeg bruke vanlig shampo? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Nei det bør du ikke. Da får du en hund med flass, og muligens utslett. Menneskeshampoo er ikke tilpasset dyrehud. Bruk heller kun vann til du får kjøpt shampoo.

Skrevet

Ikke heldig, men det går. Dersom du har en mild kvalitetsshampo... de billige, kan lett irritere huden til hunden din... ville heller gått å kjøpt ny shampoo, men om hunden MÅ bades nå, og du bestiller kanskje på nett el? Da Er det ok, er ikke hunden VELDIG møkkete kan du bruke bare vann, event en mild barne shampo?

Skrevet

Har shampoen til sønnen på 2 år. Kanskje jeg kan bruke den? Den er uten parfyme og veldig mild...Den lukter ingenting da, men da får jeg iallefall vekk hundelukten og skitten. Bestiller på nett, ja. Så jeg kan ikke vente en hel uke på å dusje henne. Hun stinker :)

Skrevet

Det går sikkert fint, bare skyld skikkelig godt.

Skrevet

Er Lano bedre kanskje?

Annonse

Skrevet

Neeeei!!! Ikke lano, for all del! Man må aldri utsette menneskets hodebunn for kroppssåpe, eller dyrs pels. Dååårlig kombo!

Skrevet

Har du ikke mild intim såpe? De fungerer!

Skrevet

Ja, har intimsåpe. Er det best? Grunnen til at jeg er litt hysterisk, er at hun røyter så siiiinnnnnsyyyyykt mye nå, og vil ikke forverre situasjonen.

Takk for råd forresten. PS :Zalo kommer ikke på tale...

Skrevet

Går helt fint, ihvertfall som et engangstilfelle. Har gjort det selv i nøden, hehe. Mannen min brukte bare menneskeshampo på sin gamle hund(før min tid), men det var en labbis med mye, tykk feit pels, tålte det fint, påstår han.

Skrevet

Ja, det får briste eller bære nå. Hun MÅ dusjes nå uansett :)

HI

Annonse

Skrevet

Ja, bare kjør på med intim såpe :) Den er jo så mild mot huden også! Så den ville jeg heller ha brukt, enn shampoen til sønnen din :)

Skrevet

Hallo du

JA du kan godt bruke menneske shampoo!!! Ingen fare på hunder det! Vi har oppdrett og bruker vanlig menneske shampoo på en av våre raser, og det blir en nydelig pels av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...