Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager temaet, men her inne er vel alle uansett overeksponerte for kvinnelige kroppslige funksjoner, så da håper jeg det går bra ;-)

Jeg er i min andre syklus med Pergotime nå (laveste dose, 50 mg daglig) og synes at kroppen min er annerledes enn den pleier. Jeg har mye utflod og har de siste to dagene hatt litt spotting i tillegg. Er dette vanlig når man bruker Pergotime? Bør jeg bekymre meg?

(irrasjonell som man jo er, så har jeg begynt å bekymre meg for om spotting nå så tidlig i syklusen vil få noe å si for tykkelsen på livmorslimhinnen senere i syklusen...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Pippi9
Skrevet

Jeg hadde brunlig utflod i et par dager ca. en uke etter eggløsning den gangen jeg gikk på en enkel pergokur. Tror det er ganske vanlig. Har også tatt pergo ifbm. IVF; en trippelkur. Hadde ikke noe spesiell utflod da, men da jeg tok jeg progesterontilskudd i lutealfasen, så det kan jo ha med det å gjøre.

Skrevet

Jeg googlet litt og funnet ut at Pergotime kan påvirke slimhinnene, så alt er vel som det skal være. Det er rart hva man kan begynne å bekymre seg for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...