førstegang...1 Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Kan man bruke olivenolje eller annen matolje, eller må det være jordnøttolje eller andre oljer kjøpt på helsekosten?
ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 dett lurer jeg på å=) og når skal man begynne med det?
april*82 Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Jeg har kjøpt Weleda fødselsforberedende olje, fås i helsekost. Bare fordi det føles rart å ta noe fra kjøkkenet å smøre inn down there, hehe. Kostet omtrent 180,-. Står at man skal massere fra uke 34 om jeg ikke husker helt feil.
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Dytter på denne for dette lurer jeg også på Syns 180 kr var mye hvis man kan få samme effekt av det man har i kjøkkenskapet:)
Voyeur Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Tror ikke det er lurt å bruke det man har kjøkkenskapet, ihvertfall ikke matolje. Olivenolje eller vegetabilsk olje kanskje. Husker at jeg brukte jordnøttolje, men har hørt at den får man så lett soppinfeksjon av. Kanskje mandelolje er tinger, er ihvertfall billigere enn 180 kr:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 hvordan får dere det til? altså, jeg rekker ikke til der nede lenger.. får dere mannen til å gjøre det da eller!? Er kanskje litt sent for meg å begynne nå, 38+0? eller?
smilla73 Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 har ikkje begynt med det enno, men kva med Natusan babyolje...? Det er jo det nærmast "beslekta", hehehe... neida, men eg har iallfall brukt det før der nede i perioder då eg hadde veldig tørre slimhinner og lett fekk infeksjon. Det funka til det bruk, så eg tenkte at det ville funke til massasje også...
Checkit Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Min jordmor sa at alt detta styret med å massere bare er "tull"... og om man vil massere så er det ingen vits i å kjøpe en olje til 200 kr hvertfall....men jeg orker ikke detta styret, tenker at det som skjer skjer uansett.....har nok med å smøre tørre ben med bodylotion:)
vår2010 Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 enig med du.. har født to barn før uten og har ikke tenkt å gjøre noe nå heller.. smører heller ben og armer :-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 hehe sant det altså. Smørte aldri med noe som helst med førstemann, å revnet ikke i det hele tatt.. Så er vel liten sjangs for at jeg gjør det nå kanskje.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. august 2010 #12 Skrevet 3. august 2010 Jordmor sier at man kan bruke all typer oljer... også babyoljer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå