Gå til innhold

Noen som er klare for treff snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan det ordnes jeg..

Jeg er hvertfall veldig klar for å bli kjent med noen jeg kan trille turer med og treffes i permisjonstida som skal ha baby nå utover høsten.

Har selv en mnd igjen til termin og kjenner ingen andre her...

(også er jeg en smule sjenert, men føler virkelig jeg trenger å bli kjent med noen i samme situasjon...)

Noen som vil ta på seg bryet til å sette opp et treff?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi kan jo se om noen flere er intresserte hvis ikke så kunne vi jo bare avtale et treff? Jeg har ikke termin før 20 okt og vil også gjerne treffe noen som jeg kan trille turer med utover høsten!

Skrevet

Hei jeg er enig i at det bør komme et nytt treff snart ;) jeg har aldri vært på treff før men føler at nå som jeg er godt over 20 uker så bør jeg tørre å dukke opp ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg vil også på treff!! Jeg har termin 16.oktober, og har aldri vært på treff før.

Skrevet

Jeg vil også gjerne bli kjent med dere :) Termin 26. oktober. Hva med allerede til uken, torsdag kl 19 på egon?

Skrevet

Jeg kan desverre ikke på torsdag:(

Vi skal på foreldre-forberedende kurs på sykehuset denne torsdagen og neste (2.og 9.sept) fra kl 18 til 21.00. Jeg kan i morgen (tirsdag) og onsdag, og ellers hele neste uke utenom torsdagskvelden..

Skrevet

Da kan vi prøve oss på en dag neste uke :) Hva med dere andre jenter?

Skrevet

Supert! Jeg kan som nevnt alle dager utenom torsdagen;)

Hvilken dag passer for dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...