Gå til innhold

Gratispakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg henta pakken i fra libero i dag og den var full av nyttige ting. Nå¨har jeg fått blod på tann (eller hva det nå heter) og har lyst på mere gratis ting:D Men hvor får man det????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan gå til apotek1 å hente en gratispakke, trenger ikke lapp eller melde deg inn i noe. også kan du melde deg inn i rimiklubben (www.rimi.no) . da får du en pakke når du er 6 mndr på vei, og en når ungen er 6 mndr gammel tror jeg. også hvis du registrere deg på reflex.no får du hente gratis bleiebøtte fra barnas hus. :)

Skrevet

Den babybox pakken til apotek1, da må man jo registrere seg på babybox også printe ut mailen man får fra de:)

Skrevet

Husk du får enda en pakke fra Libero når det har gått noen måneder :-) I tillegg hvis du er flink til å svare på de spørreundersøkelsene de sender ut i hver Libero mail(se langt nede på mailen), så får du jo poenger til å kjøpe litt stæsj i web shoppen deres. jeg bestilte nettopp en kjempesøt uro :-) Den fikk jeg i går.

Skrevet

Du kan jo og prøve deg på gjerrigknarken.no . Mye rart der. :)

Skrevet

Om jeg har forstått det rett, så er det slik både på rimi og libero at man kan ikke få denne pakken feks til barn nr. 2.

Jeg har ei lita på 22 mnd, og venter neste nå i sept. Har prøvd å melde meg inn/bestille pakke til denne babyen, men får beskjed på rimi og libero at jeg allerede har hentet en pakke..... ?

Skrevet

Når det gjelder Libero så er det bare å sende dem en mail å be dem om å registrer barn nr to så får du pakke. Jeg har fått hentelapp, men butikken har ikke fått pakker på lang tid så venter fortsatt. Rimi er kjipe, der får man bare for det ene barnet.

Skrevet

Har fått libero pakke til de to som er 6 og 3 år når jeg gikk gravid med de, og fått pakke nå også som jeg er gravid med nr 3:) Er nok bare en feil fra Libero sin side, send en mail:)

Skrevet

Okei, da skal jeg sende en mail til Libero :)

Skrevet

Fikk pakken fra bam.no i dag:) pakken var helt ålreit den, men måtte flire litt da jeg så smokken som lå nedi, fordi den er rosa :D Og jeg vet det en gutt jeg får, hehe :) Men det er jo tanken som teller :)

Skrevet

Jeg ble ganske skuffet over pakken fra BAM. Bare ræl (reklame) og en smokk, stort sett. Min smokk var hvit da...

Skrevet

jeg fikk blå smokk...vil du bytte eller?? vil ha rooooosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...