Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er i uke 35 og har et spørsmål,

Er det ok å sove på magen? Har en pute under overkroppen og ligger veldig godt. Sliter med å finne alternative stillinger da jeg har fått en betennelse i ryggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge det er behagelig for deg, vil jeg tro det er ok ;) prøver også ligge mest mulig den vei. på ryggen blir jeg bare svimmel og snuppa inni magen blir hyper og jeg får ikke sove, på sidene klarer jeg ikke ligge lenge om gangen og ender opp me å vri meg hele natten... :P

Skrevet

oi heldiggriser! skulle ønske jeg klarte å ligge på magen! åssen får dere til det da mon tro.. jeg er førstegangs og alle sier jeg har så liten mage til å være så langt på vei.. er 34+3 idag! å ligge på magen for meg er helt umulig tror jeg, føler at ungen hadde blitt most da. syns nesten det er ille nok å ligge på sidene jeg, føler han får liten plass inni der da til og med.

Skrevet

Spurte jordmoren da jeg var der sist, og hun sa det bare var å ligge på magen så lenge jeg føler det er behagelig selv. Er 30uker på vei nå, og sover fortsatt på magen:p

Skrevet

Oi! Hvordan i all verden klarer dere det? Skulle såå gjerne ha sovet på magen, men det går bare ikke, og jeg er "bare" i uke 29. Ja, ja, det er vel forskjell på folk :)

Skrevet

Sove på magen? JA, JEG VIL SOVE PÅ MAGEN! :)

Så heldig du er som kan gjøre det! Jeg tør ikke prøve, men hvis du har funnet en behagelig stilling så er det vel ikke noe i veien for at du kan fortsette med det :)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Jeg er 35+6, og sover fortsatt på magen, har allikevel blitt til at jeg ligger på ryggen de siste gangene, sånn halveis sittende pga super intens halsbrann! Men de dagene det ikke er så ille er jeg ikke treig med å hive den store puta på gulvet og vælve meg over på magan :D

Skrevet

Sov på magen hele svangerskapet med nr 2. Både lege og fysio sa det var helt greit så lenge jeg synes det var behagelig selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...