alvefrøken Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Lurer nesten på om jeg har begynt å lekke fostervann... Kjenner at det renner litt når jeg løfter og reiser meg...Det har jeg ikke kjent tidligere. Er det noen måte å vite om det er fostervann eller bare er utflod?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Hvis du er i tvil på om det er fostervann, så vil de på føden be deg ta på deg ett bind, for å så se hvor fort det fyller seg opp. Da kan du også ta det bindet med på føden slik at de tar en kjapp test av innholdet i bindet, å finner ut hva det er:) Jeg lekker slik som deg, men det er bare veldig vannete utflod..hehe nam nam:)
MissVaiper Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Det kan og være en liten urinlekkasje. Muskulaturen nedentil blir jo slappere pga hormonene.
alvefrøken Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2010 Urin lukter, og dermed lettere å kjenne igjen, og det er det ikke
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 jeg har det litt som deg!!! men nå har det gitt seg, og jeg vil ikke ringe føden for det kommer jo nesten ikke noe nå og hva skal de ta prøver av da? det kommer når jeg reiser meg og helst på kvelden igrunnen... hm.. lykke til :)
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 prøv å knip mens du reiser deg eller løfter noe:) om det ikke kommer noe da er det nok ikke foster vann:)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 om det bare kommer når du reiser deg er det nok bare urinlekkasje eller utflod. husk at du sannsynligvis tisser mer nå eller kanskje drikker mer, så urinen din er nok ikke så konsentrert..altså ingen lukt eller farge. er det blankt fostervann så kommer det nok i mengder så du er mer sikker på at du lekker. har du farget fostervann...altså babyn har bæsjet i det, så kan det komme mindre mengder, men mer enn utflod. sånn var det med meg for noen år siden. Lykke til
Cathreen Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 har akkurat vært hos jordmor for dette selv, og hun tokk ul, og sa at det ikke var fostervann, men til glede for dere begge parter er man natulig mye mer lubrikert eller våtere nedentil enn normalt. så nyt det sa hu og ha bra skjønn sex sammen. Trudde jeg gikk å tissa på meg eller lakk, men det var visst helt normalt å tru. så bruk et truseinnlegg og pust letta ut om ikke, gjør som jeg, besøk jordmor om det betrygger goood luck.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå