fastelavens_bolla! Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 hvor ofte måtte dere amme på dagen og natten?
Gjest JuniGull2010 Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Han ammet hver andre time døgnet rundt...
Frøken B ღღ Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Jenta mi ble sondemata hver andre time til hun var 12 dager gammel. Derfra gikk det gradvis over til bryst/flaske hver 3. time og når hun var ca 6-7 uker var vi oppe i 4 timer mellom måltidene. Nå får hun mat ca hver 4. time fra ca 8 om morran til 8 på kvelden.
X10ne Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Annen hver time på dagtid, tredje hver time om natten. Ca 40 minutter hver gang... Ikke tid til stort annet altså :-)
fastelavens_bolla! Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 hvordan får dere de til å vente såpass lenge? minsten her vil gjerne spise hver 20 min. og oftest hver time:/
Hanna30 Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Jeg amma også omtrent hele tiden da jeg fullamma. Sjelden mer enn en halv time imellom!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 3 uker i morgen og ammer hver 3 time på dagtid. Ettermiddag og kveld ofte (hver time ca) og natten fra 1-3 timer mellom hver gang. Vil kun ligge inntil brystet mitt eller inntil mannen min. De andre 2 barna mine brukte meg som smokk, noe denne karen og er i ferd med å gjøre da han nekter plent å ta sutt.
elma82 Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Den første mnd spiste han hver 3. time døgnet rundt, hvis jeg ikke husker feil. Så ble det litt sjeldnere på natta, men holdt på hver 3. time på dagtid ganske lenge. Brukte utrolig lang tid på å spise, holdt vel på opp mot en time hver gang i begynnelsen..
Hvn Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Her i huset så ble sønnen vår sondet frem til han var 2 uker gammel da han er 6 uker for tidlig født. Han fikk da mat hver 3 time så det ble han vandt til. Nå er han 3 uker og 3 dager og jeg fullammer. Han spiser ca hver 3 time enda og ofte lenger mellom hvis vi ikke vekker han. På natta så varierer det, men det kan gå 2 timer mellom når han vil ha mat eller 4 timer.. Anser meg selv som heldig.. Han spiser masse å bruker ikke så lang tid på måltidene heller. Og han tar tutten, noe som er veldig praktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå