Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt som bruker meg som smokk.Han tar ikke lenger vanlig smokk,men bruker brystet mitt som det.Når jeg skal legge han enten på dag eller natt,så må jeg ligge i sengen å amme han til han sovner.Dette begynner å bli kjempe slitsomt.Og alle sier at han ikke må bruke meg som smokk,men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Å så tar han ikke flaske heller,så min samboer kan jo ikke hjelpe meg og jeg kan jo aldri dra ut å la andre passe han.

Er kjempe fortvilt og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre.Noen som har noen råd til meg?

Han er begynt med grøt og middagsglass,så drikker han av og tel litt vann av glass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen kjenner seg igjen,så trenger jeg råd om hva jeg kan gjøre før å slippe å bli brukt som smokk.

Skrevet

Der er vi 2.. Frøkna her på 5uker bruker meg som smokk og.

Har prøvd hver dag med at hu skal ta smokk..

Prøvd smokk med malt og sukkervann.. Nyttet ikke..

5-6 forskjellige smokker her.

Først i kveld fikk jeg hu til og ta smokken litt :)

En avent smokk med litt malt på.. Sutta som en gud på den i 20-30min.

Vi har prøvd hver dag med at hu skal ta smokk.

Så nå håper jeg hu glimter til videre på dette her..

Skrevet

Greit å høre at vi er flere i samme båt.

Min gutt sluttet med smokk og flaske når han var ca 2 mnd.

Har prøvd nå i ettertid med begge deler,men han tygger bare på dem.

Vet jo at det klør i gommene,men håper at æ finner en løsning snart.

Er så slitsomt at jeg ikke kan dra ut en tur alene og at andre kan passe på han.

Skrevet

prøvd og ha lille fingeren i munnen hans?

gjør det på frøkna her av og til.. bøyer fingeren så hu sutter på leddet på lillefingeren.. hvis skjønte det ?

ikke den flinkeste til og forklare her men...

Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben.. :)

Jenta mi er snart 9 mnd og jeg må fortsatt amme henne i søvn på kvelden. Hun bare skriker hvis jeg prøver å legge henne i våken tilstand.

Jeg har ingen råd dessverre.

Skrevet

det må jeg med frøkna her og.. hu nekter og ligge i senga si så hu ligger i mellom oss.. og da er det amming og legger hu ned og da pupp nr og da sovner hu..

pussige disse unga gitt :)

Skrevet

Har det akkurat på samme måte her.Han ligg sammen med oss,vil ikke ligge i egen seng og såvner bare ved å få pupp.

Prøvde å ringe ammehjelpen for å få råd,men det var ikke noe særlig tel råd.Så litt skuffa.

Ikke lett å vite hva man skal gjøre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...