Gå til innhold

Legens påstand om ex.u/MA viste idag en levende spire med bankende hjerte!

Fryd1970

Anbefalte innlegg

Dagens UL på 7+0 viste ett lite levende embryo med bankende hjerte, synes legen sa 153 hjerteslag :-) :-) Så fy skam på han legen på Ullevål forrige søndag som sa til meg at dette var en MA/ex.u fordi de ikke så noe i livmoren enda (5+6). Har forstått at noen embryo enten "gjemmer" seg litt i starten eller at de ligger litt idvale, jeg visste når jeg ble gravid da kjæresten min reiser masse, og det var således derfor ikke praktisk mulig at jeg ble gravid senere, som kunne vært en annen forklaring på hvorfor det "ikke var noe" i livmoren på 5+6.. Embryo ble også målt til å være 7+0 idag :-)

Så om dere ikke føler det legen stemmer om dere tar tidlig UL så stol på dere selv, legen jeg møtte idag på Ullevål sa at de ikke konkluderte med noe dersom man hadde hatt sterk blødning/smerter eller andre klare ting på abort / ex.u før det hadde gått minst 8 uker. Han sa jeg var gravid inntil det motsatte var bevist - og det bevist idag. HURRA!

Fortsetter under...

Såååååååå bra:) Nå ble jeg så glad på dine/deres vegne:))) Tenke seg til for for noen nydelige nyheter dere fikk til slutt:)

Men forstår så godt de vonde dagene du har vært igjennom ,men legg nå de bak deg og nyt den gode nyheten:)))

Varm gratulasjonsklem fra meg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...