Gå til innhold

Ekstremt skuffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin førstkommende torsdag (5 august),og håper selvsagt at ting skal begynne å skje nå. Hadde samleie igår kveld,og det

tok ikke lang tid før det kom sterke og irriterende kynnere med tak i ryggen samtidig.

Lå lenge og kjente på disse,å sove var uaktuelt da det var så ubehagelig.

Kom etterhvert på bedre tanker,og tenkte at det var vell lurt å være mest mulig uthvilt når ting var igang.

Sovnet etter en god stund av,og ord kan ikke beskrive skuffelsen min når jeg våknet i mårrest,uten vondt,i min egen seng.....

grrrrrrrrr....,

Kunne ikke tro det,var jo sikker på at ting var igang.

Så idag har det vært en runde i høyet,og enda en venter.

Nå skal han UT!

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi, beklager at jeg ler, men det er litt morsomt å lese innlegget ditt, frustrasjonen lyser lang vei ;-) Og jeg ser for meg bf som bare blir "bestilt" som fødselsstarter hehehe :-) Men, jeg skjønner GODT at du er skuffet, jeg hadde også vært det...uff....ønsker dere masse lykke til altså! *Kryssefingre*

Skrevet

hehe,ja her har han ikke så mye han skulle sagt akkurat nå :P

stakkars,sendte han melding når han var på jobb,att idag,idag så blir det "kn***ings*... Bare så han var forberedt ! hehe

Etter dagens første runde,var han sliten ,da han kom rett av trening fra før av. Uttpå kveldingen begynte han å bli veldig trøtt og hintet til at nå skulle han legge seg. Fikk pent beskjed om att "hei du,du er ikke ferdig på jobb for idag...".

Det værste er,att ingen av oss er tente på noen måte,så han må få stå på kommando,og bare gjøre seg ferdig. Stakkars mannen min som har ei hormonfrue uten like,streng som satan selv om at her får han bare stille opp,dette var vi to om.......! Føler meg sååååå lekker. Ligger som en flodhest med spredte ben,t-skjorten min skal ingen plass,for vaffelpuppene mine er det kun jeg som får se om dagen. Å for å ikke snakke om at de lekker som bare det,så har fine dalmatinerflekker på skjorten min med størknet råmelk.

Er full av vann i kroppen,så hovne skjegglegger,pølsefingre og ett vanntryne uten like er det han får...

Sminke er ett ukjent ord for meg,stelt hår,hva er det?

Å får å ikke snakke om ; ikke ta der,au,au,AU,pass på ryggen,ajj hoften og! og husk å få "tjuket" gørret lengst mulig inn....

Ah,lenge leve romantikken!

Er det noen nå som lurer på hvorfor jeg er lei?

Skrevet

Forstår godt skuffelsen din når Du våknet. Men husk da slapp du å gå i timesvis og ha vondt og bli unødvendig sliten!

Skrevet

Heheh nå måtte jeg le godt landlady :) føler med deg, gubben min "leverer" også på komando fra en heller usjarmerende drage om dagen.........

Skylder han litt på hans premisser i etterkant kjenner jeg :)

Får håpe vi får bedre resultater i natt, jeg var også skuffa i dagmorges :)

Skrevet

Hahahhaha.. Tror ikke det er det verste mannen må gjøre for deg da...Selv om beskrivelsene av deg selv var heller mindre sjarmerende.

Skrevet

HAHA å guud jeg kjenner meg så igjen lady!! Ufattelig morsomt å lese (å godt det ikke bare er meg, heehehe)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

hehehehe ja!!! Men hva er egenlig vaffelpupper? Det var nytt for meg :-p

Skrevet

Å, forstår godt at du er lei!! Men du er utrolig morsom!! Bra at du har humøret i behold, det hjelper :-)

Jeg er "bare" i uke 29 nå, men m førstemann var jeg drittlei på slutten!!!

Jeg husker en av de siste kveldene før han ble født.; Jeg lå som et slakt på sofaen og klarte ikke sitte oppreist fordi det var fysisk umulig!! Magen kom ned på lårene mine, men var likevel så høyt oppe under ribbena at jeg fikk pusteproblemer (følte jeg da...) I desperasjon leste jeg kjerringråd på nettet.. Fant et råd om at å spise hvitløk skal sette i gang fødselen!

Jeg laget en gryte med masse hvitløk i, og dagen etter var fødselen i gang! Mest sannsynlig var dette tilfeldig, men kanskje verdt et forsøk??

Om du følger rådet mitt, så kan du om ikke annet legge til "dårlig ånde" på listen over ting som føler deg lite attraktiv for tiden ;-) Hihi :-)

Håper babyen din kommer ut snart og masse lykke til!!!!

Klem til deg :-)

Skrevet

* Undrende ullteppe

Vaffelpupper.... du vet helt vanlige vaffelhjerter?

Vell,hold ett hjerte for hver pupp,så har du utseende og "konsistens" på puppene mine.... Breie øverst,som smalner + at de føles tomme og ruglete...usj.

Dagens status er mer "hvalsafari" og skal prøve ToSu2 sitt råd om hvitløk,og det gamle rådet om sterk mat.

Så ikveld blir det hvitløk og chili med pitabrød....

Er veldig spent,har hatt vonde kynnere idag. Ikke så vonde at de går under

rier,men mer enn vanlig plagsomme kynnere. I morgen er forsåvidt menstermin min,som mitt første barn kom på. Så har ett nytt håp igjen idag... :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, takk for forklaringa ;-) Hehe, må bare le litt mer her...mange morsomme beskrivelser av ting i denne tråden!

Masse lykke til i kveld da!!

Skrevet

Hæhæhæhæhæhæhæh! Jeg ler meg fillete! FLOTT beskrivelse! Tror du traff spikeren på hodet for mange der ang egen selvfølelse! :):)

Skrevet

Maten satte fort igang vonde kynnere,og gikk over til små rier.

La meg i ett tiden,og fikk heldigvis sove. Kl 6 imårrest når gubben skulle på jobb,kjente jeg igjen at hei-dette begynner å gjøre vondt....

Når klokken var nesten 8,da gjorde det plutselig VONDT!

Så nå kan jeg med glede fortelle at ...... damdidamdidaaaaa

Fødselen er igang!!!!! Akkurat nå under skrivende stund gjør det helt j****** vondt,og glad er jeg for det!:)

Det vareier mellom to og fem minutter i mellom riene allerede,

så det virker som om det går en god del fortere en sist gang (14,5 time fra første vonde rie).

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

ÅÅÅ så morsomt!!!! Gratulerer, nå er kanskje lille gullet kommet til verden også? Vi får bare vente og se....dette var morsomt!!

Skrevet

Ja nå er lille gull født.Han kom 4 August kl 17.48 og var sefølgelig verdens nydeligste! Fødselen gikk kjempebra,og brukte ca 10 timer fra første vonde rie. Husker jeg sa til gubben under fødselen,at to gull,det fikk jammen holde!

Hadde to fantastiske jordmødre,og verdens kosligste barnepleier.

Kom jammen meg igjennom hele fødselen uten ett eneste sprøytestikk.

Brukte kun lystgass og badekar. Haleluja :)

Så nå er vi ferdige med hvalsafari,vaffelpupper og det som følger med for en stund... Men må si jeg savner å kose på magen og kjenne spark.

Hadde det så fint på fødeavdeligen,at det føltes nesten litt vemodig å dra hjem. Men hadde jo ei lita tulla hjemme som kun gikk rundt å ropte "mamma?" og siden ammingen gikk suuupert,dro vi hjem idag.

Han kom forresten på mensterminen min,akkurat som storesøsteren sin :)

Ønsker dere alle LYKKE TIL,og masse fødestøv sendes til dere! :)

Dere har en utrolig fin opplevelse i møte!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer så masse!!!!! :-D :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...