Gå til innhold

Fler som håper på nr 3 =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 vakre prinsesser håper på nr 3.

Tok ut spiralen for ca 2 måneder siden. Gikk glipp av første eggløsning men håper på det klaffet denne gang =0)

Tok 5 måneder bli gravid med tulle 1. Tulle 2 kom som en liten gave i posten vi ikke visste hadde bestil men ble overlykkelige da vi fikk =0). Nr 1 var da 7 måneder. De er nå 2 og 4 år.

Massssse lykke til til dere alle. Stor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til =)) Håpe det ikke tar altfor lang tid.

Skrevet

Heisann.....

Her håper vi også på nr. 3.....

Vi har 2 gutter fra før 5 og 2 ..... også her ble spiralen tatt ut i mai..... så der er jo bare å håper .... men vi skal på reis denne eggløsningen så det spørs jo hvor aktive vi er...;-)

Med første mann ble jeg gravid med det samme ... gikk 14 dager over tiden før jeg testet.. hadde ingen anels eom at det skulle gå så fort.... med nr. 2 gikk det 7 mnd... tror jeg forventet at jeg skulle bli gravid like fort som med nr. 1 så jeg prøver å ikke tenke så mye på det!!! Men det er ikke alltid like lett

Men det er ei utrolig spennende tid fremover.... så er det bare å håpe at det blir klaff ganske fort;-) hadde jo vært kjekt m,ed baby til sommeren 2011

klems

Skrevet

Ja, vi er også så vidt i gang med å prøve på nr 3 (dvs JEG er i gang, mannen vil egentlig vente til neste år, men skjer det så skjer det, går ikke på prevensjon). Har en gutt på 5 og en jente på 3 fra før.

Veldig spennende, har IKM tirsdag 10, og det er mulighet for at vi traff EL :o)

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg har også to jenter, og trodde at jeg skulle få nr tre i februar. Dessverre hadde jeg en sen SA i går, i uke 13, så drømmen ble litt knust. Men vi prøver igjen. Må bare vente på en menstruasjon først :-)

Er veldig, veldig uttålmodig kjenner jeg...

Lykke til til dere alle samen :-)

Skrevet

Tusen takk Petrine =0) masse lykke til til deg også =0) tror det er en lykkemåned for oss tror du ikke =0)

Skrevet

Me5 ja det er ikke lett slutte tenke på det. Man blir veldig fokusert på symptomer og tester. Denne gangen skal jeg nyte denne tiden litt for blir nok siste gangen vår. Håper vi blir gravide raskt. Men siden tulle 2 kom litt uventet gikk vi glipp av prøvingen og glede seg tiden. Men håper vi begge blir gravide snart. NYTE KVELDEN =0)

Skrevet

Massssse lykke til Dr Horrible =0). Håper dere traff blink =0)

Skrevet

Uff Lenchen sender deg verdens største klem. Har selv ikke mistet så jeg kan ikke sette meg inn i deres sorg. Men føler veeeldig med dere. Ønsker dere massse lykke til videre og håper det snart kommer en spire i magen som vokser seg stor og sterk KLEM

Skrevet

Håper virkelig =))

Er 2 dager over ikm, ikke noe tegn på tr heller. Neg test enn så lenge.. Tiden vil vise, selv om tålmodighet er ett fremmedord hehehe =)

Ja vi satser på masse lykke for mange fremover.

Skrevet

Takk for det, og lykke til til deg også.

Det er jo fryktelig spennende dette her, selv om vi har "gjort det før". Føler meg på ingen måte klar for en ny runde med hyperemesis, men har heller ikke lyst til å vente... =o)

En blir ganske fokusert selv om en prøver å ta det hele som det kommer. Hvorfor stikker det i magen når jeg reiser meg/strekker meg fort ut? Er jeg så utrolig trøtt fordi jenta vår ikke alltid sover så godt så jeg er våken flere ganger pr natt? Eller er det en annen grunn?

IKM tirsdag tror jeg, har hatt veldig variabel syklus etter p-pillelsutt (i januar, men vi har prøvd å styre unna EL siden da), alt fra 23 til 30 dager.

Skrevet

Jeg håper også på nr 3. Får se neste uke om det gikk; dette er veldig spennende! Hvis det ikke gikk, så vil jeg helst vente til desember/januar å prøve igjen. Jeg har egentlig planlagt å reise til USA i 6 mnd i januar, og det kan jeg ikke hvis jeg har blitt gravid nå. I og med at jeg ønsker meg veldig et april-barn, så dropper jeg turen hvis det klaffet denne måned. Ellers skal jeg prøve å unngå EL noen måneder til. Men vi har bestemt oss at skjer det, så skjer det. Jeg kan alltid ta reisen min til høsten om vi får vår-baby. :-)

Skrevet

Vi å håper på nummer 3, her blir det nok en skikkelig attpåklatt!! 10 år siden sistemann her ble født. Håper det ikke tar så lang tid hverken for dere eller meg.

Kveldkos fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...