miheno Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Er det noe nytt og kult man kan gjøre i Oslo/omegn med baby på slep på dagtid? Med de to forrige gikk det i babykino, babymassasje, babyyoga osv - men nå er det noen år siden og det er kanskje kommet noe nytt og kult som bør prøves?
Mayline Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Svømming er en kul ting selv om det ikke er nytt. Babysang er nytt siden jeg hadde baby sist. Har ikke prøvd det. Hadde babyopera en gang her i byen :-)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Vi har vært på babysang og babysvømming. Også var det barseltreff! Møtte også noen av jentene i gruppa utenom treffene
X10ne Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Vet ikke helt om det går under "nytt og kult", men Vesla og jeg har vært på en del kunstmuséer vi. Vesla kan stirre på enkelte bilder i flere minutter av gangen - helt oppslukt. Spesielt moderne, abstrakt kunst med sterke farger. En smule nerdete kanskje, men man er nok aldri for liten for kulturell input :-) To museer med gratis inngang er Stenersenmuseet og Kunstindustrimuseet. http://www.stenersen.museum.no/ http://www.kunstindustrimuseet.no/
stearin Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Bra å få tips=) Flytter med min 3 mnd gamle baby til oslo om tre uker:)
Vimse + gullene Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 i bergen arrangerer turlaget "trilleturlaget", med turer tilrettelagt for barnevogn. Kanskje oslo turlag har tilsvarende?
MathildeC Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Jeg har ikke vært med på det selv, men her i Stavanger har de hatt "babysalsa" og "turn med baby" (der de skal hjelpe babyen å utvikle seg motorisk). Jeg har tatt det veldig med ro med baby nr to og har syntes det har vært deilig..
Galathea73 Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Det stemmer, turistforeningen Oslo og omegn har trilleturer i marka, var annenhver onsdag i vår ihvertfall, sjekk turistforeningen.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå