kei80 Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Er ikke helt hundre enda men henger her litt mer for hver dag Lykke til alle sammen!
monca*84*j12 Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Jeg er her...... Håper alt går bra med deg!!! klemklem
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Kjent er jeg nok ikke, men lykke til til deg også =)
kei80 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2010 Hei du Jeg er ferdig operert(navlebrokk) og på bena igjen. Åssen er det med deg? klemmer tilbake
monca*84*j12 Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Aha.. Ossen vet man om man har navlebrokk?? Lurer på om jeg har det... hehe, om jeg ikke har missforstått så er det når navlen ikke har lukket seg... Og er det verdt og gjøre noe med? Jeg har det bra jeg! Men fortsatt prøver... Har passert 2.5 år med sjumils støvler.. Går på masse hormoner i ny og ned.. Men lever i håpet,, En dag MÅ det jo bli min tur!!! Ellers har det vært sommer, og jeg vil gjerne ha mer.. hehe klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Hei igjen kei30, hyggelig å "se" deg igjen, jeg er også dessverre her inne ennå Vil ikke være her mer, hehe, men gir ikke opp drømmen om nr 2 heller, vi får se hva høsten bringer... Masse hormonkurer her også, men nå har jeg tatt pause fra alle hjelpemidler i noen måneder, så får vi se hva gyn sier når jeg skal inn igjen om ikke så altfor lenge... Prøver å gå litt ned i vekt, så har meldt meg inn i vektklubb.no - så håper å ta av noen kilo utover høsten og satser på at det kan bedre fertiliteten litt Stoooor klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå