Gå til innhold

handle babyutstyr i svergie? Hvor? lønnsomt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi tenker også på å kjøpe ihvertfall vogn i Sverige. Bilsete er kanskje også et godt kjøp. Tror jeg må ut og se på vogner etterhvert, klar for en med store gode hjul for trilleturer :) Er "bare" 12+5 så jeg har god tid...

Annonse

Jeg er så heldig å bo ganske nærme Svinesund. Her fins det en butikk som heter Happyland. Det ligger på "gamle" Svinesund om du skjønner hva jeg mener? De har godt utvalg av både det ene og andre og vel verdt et besøk om du ønsker å spare penger. :)

Ja, vi kjøpte vognen på happyland på svinesund.

Akkurat samme vogn på nordby, men den på svinesund var på salg fordi den var årets modell, og det var sent på året da vi kjøpte den. Så bare i sverige sparte jeg noen tusen ;)

Skriver under happyland.

Hjemmesiden er ikke så bra, men den er happyland.se.

De er veldig hjelpsomme på tlf hvertfall.

Alt er billigere i Sverige, og så har du kursen i tillegg.

Babyproffsen.se (butikk på nordbysenteret) og katjas babyshop i Strømstad, på vei inn til byen.

Et annet tisp er å finne ut hva man vil ha her i Norge og deretter søke på forhandlere i Sverige og evt ring/ maile og spørre om pris.

Da vi fikk nr 1 i fjor måtte vi kjøpe inn alt utstyr, og vi gikk da for nytt utstyr.

Vi kjørte til sverige å kjøpte inn det aller meste der. På babyshop i strømstad (var kjempe fornøyd her - fikk skikkelig hjelp og service) og litt småting på norbysenteret.

Vi sparte UTROLIG mye på dette, det ville kostet oss mye mer her hjemme.

Vi gikk for Emmaljunga vogn, noe vi sparte mye på - kanskje fordi det er svenskprod.?!

Da jeg var gravid ble jeg utrolig gjerrig på pengene (hehe da mener jeg gjerrig!!;p ) - jeg gikk gjennom alle barnebutikkene her på hjemplassen min, sorterte ut priser og vurderte alle varer på pris og kvalitet. Når jeg da kom til sverige hadde jeg en oversikt over prisene hjemme, og hva som var verdt å kjøpe i sverige :D

Var litt jobb, men sparte mye penger på det. Og det (hvis det var noe) som kostet det samme begge steder kjøpte jeg like godt her hjemme slik at jeg hadde nok bagasje plass i bilen fra sverige ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...