Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 1.pp nå. Var litt usikker på hva jeg skulle telle som første dag i forrige mens, så forventet IKM denne uka var mellom fredag og søndag. I dag klarte jeg ikke vente og brente av en test selv om det er minst 4 dager til IKM. Ikke brukte jeg morgenurin eller.. Og jammen var den ikke TYDELIG positiv!?! Nesten så jeg blir litt nervøs mtp om det kan være tvillinger siden den er så tydelig såpass tidlig.. Symptomene kom tidlig også. Og en toåring og et tvillingpar høres slitsomt ut! Krysser fingrene for at det er bare en :-) Uansett veldig glad og takknemmelig for at vi blir så lett gravide. Funket ved 1. forsøk på lillegutt også. Men vi går selvfølgelig noen spennende uker i møte siden det fortsatt er såpass tidlig... Sprer mengder med babystøv til dere andre her inne også!!
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 gratulerer sååå masse:) Vi har å en gutt 09 født i juni, og er på første pp nå Junior kom på 1 pp han å så håper jo det skal skje igjen:) lykke til med den voksene magen:)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 2. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2010 Takk for det! Gutten vår er født i slutten av april, så det blir evt nesten akkurat 2 år imellom :-) Lykke til med prøvingen dere også!!
~ Kali ~ Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 gratulere så masse! skal teste på onsdag om tanta ikke melder sin ankomst
Gjest Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Brukte dere noen form for hjelpemiddel? Gratulerer =)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 Gratulerer så masse og lykke til videre i svangerskapet:)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2010 Takk for koselige gratulasjoner! Ja, vi har brukt CB digital el-test. Det har vi gjort begge gangene jeg har vært gravid og vi har da hatt sex på de anbefalte dagene. Funker for oss! :-)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med spiren! Lykke til videre!
*tru* Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Gratulerer så masse Kjempe gøy at dere lykktes på første forsøk. Vi osåg klarte det sist. Satser på det denne gangen også Masse lykke til..... Jeg har IKM på lørdag. Tok en CB plus test igår, som ble negativ. Men etterpå leste jeg at det burde være morgenurin. Har masse symptom, så jeg håper jeg bare var litt tidlig ute med testen. Sist gikk det menlig mange daget over IKM før jeg fikk en positiv test. Se om jeg klarer å drøye det til helgen, men stygt redd for at neste CB ryker til imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå