Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner sånn å være gravid jeg! Fødte for 12 dager siden.

Men gravidmagen savnes, og at alle titter på den.. hihi. og alle plager og symptomer. og ikke minst spenningen. Sjalu på venninner og bekjente som er gravide og skal føde - heheh.

Det går vel over snart. Blir nok gravid igjen med åra

Og ja, jeg stooorkoser meg med min lille nydelige unge :-)

*deiligåfåsagtdet*

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull2010
Skrevet

Jeg er enig med deg jeg! Jeg savner det skikkelig selv! Jeg gleder meg skikkelig til neste gang. Det er ikke alle som forstår oss kanskje? Så det er godt å vite at det er flere av oss! :-) Men det er noe i den forventningen man har når man er gravid. Alt har gått så fort etter fødselen, og jeg syns det er rart å tenke på at sønnen min har ligget inne i magen min! Hvordan fikk han plass der liksom? Det er jo helt magisk å være gravid!

Det er 7 uker siden jeg fødte på torsdag. 3 uker etter fødselen skrev jeg dette (jeg mener det ennå):

http://lenesharazi.blogspot.com/2010/07/fdselen-til-jonas.html

Skrevet

ååå som jeg savner å være gravid! Er så enig med dere jenter! Fødte for 4 mnd siden jeg da.. Hastekeisersnitt!

Tror det er derfor jeg savner det sånn... Føler jeg ikke ble helt ferdig.. Fikk ikke den fødselen på slutten for å avslutte det på en måte. Hadde ikke rier eller noe som helst..

Gleder meg kjempe masse til neste gang og håper spiren sitter da rimelig raskt!:)

Skrevet

så på bloggen din :-) hihi.

vet dere hva, allerede før fødsel, visste jeg at jeg kom til å savne den siste gravid-tiden og fødsel og alt dette her. :-)

Jeg sa det til og med til samboern min, "jeg savner allerede nå å være gravid jeg". Hihi.

enda jeg var skiiiit dårlig de første fire fem mnd.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Men det som er så bra, er at stort sett har vi alle muligheten til å oppleve dette flere ganger! :-) Selv om jeg gruer meg litt til å ha ansvar for en liten en i tillegg neste gang.. Jeg hadde lignende følelser da jeg giftet meg og. Jeg gråt nesten da jeg tok av meg brudekjolen.. Hehe..

Skrevet

Er du gal!!

Jeg sniker inn her fra 3. trimester med 3 uker til termin og jeg gleder meg til å ikke være gravid lenger:)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Å, nei da! Her er ingen gale! Vi er bare fulle av følelser og kanskje litt i ammetåka! :-) Jeg hadde en så fantastisk opplevelse med å føde, så jeg har fullstendig glemt di siste 3 ukene du skal begi deg ut på nå, tingeling78! Lykke til! ;-)

Skrevet

Jeg hadde bekkenløsning, halsbrann,vondt i ryggen og mild svangerskapsforgiftning på slutten men herregud som jeg savner det;-)

Skrevet

Jeg savner ikke å være gravid og når jeg ser gravide så tenker jeg: Å så deilig å ikke være gravid lenger. Selv om fødselen gikk temmelig greit.

Skrevet

fin blogg, junigull. Og endelig fant jeg ut hvor " sharazi" hadde tatt turen! Syns det ble så stille fra den kanten ;) Jeg savner overhodet ikke å være gravid. Jeg var så kvalm, selv om det ble bedre var det først etter at jeg hadde født jeg forstod at jeg hadde været kvalm hele tiden. Å så herlig å kunne se tærne igjen, å bøye seg uten at magen er i veien, å ligge på magen, å smake på vin og at kaffe og sjokolade smaker godt igjen. Å kunne gå uten å vagge osv. Å være gravid blir det verste med å skaffe seg en ny baby

Skrevet

Den følelsen der tror jeg er helt normal, og jeg kan si en ting- den går over;) Etterhvert som baby blir større og mer våken, mer person og mindre baby, så blir du så oppslukt av det lille vesenet at tanken på en ny baby kan virke litt fjern, ihvertfall tror jeg mange føler det slik, meg selv inkludert.

Meeeen, da lillejenta passerte året, og nesten ikke var baby lenger, men "stor jente"- DA kom lysten på en til snikende etterhvert, og jeg begynte å savne det å gå gravid også (oppmerksomheten, spenningen, sparkene, ja alt som hører med). Da var også overskuddet kommet tilbake, etter lang tid m mye nattevåk og styr rundt tannfrembrudd/ sykdom hos den lille;)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Men det må sies at jeg hadde et flott svangerskap nesten uten problemer og som jeg nevner ovenfor er det forventningene jeg savner. Men du verden så deilig det er å ligge på magen igjen!! :-)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

vimse+lillegull:

Ja, jeg har ikke rotet meg helt bort i ammetåka! ;-)

Skrevet

Godt vi er forskjellige:o)

Jeg savner virkelig ikke å være gravid, selv om jeg har hatt to totalt problemfrie svangerskap.

Vi har veldig lyst på nummer tre etterhvert, men jeg bare kjenner jeg gruuuer meg til svangerskapet. Jeg syntes det er så kjedelig og langdrøygt. Skikkelig evighetsprosjekt..;o)

Men det er jo virkelig verdt det in the end, det må sies.

Egentlig så syntes jeg at man kunne få litt sånn rabatt. Første svangerskap 40 uker, også neste noen uker mindre, og neste noen uker mindre enn det igjen.. Hehehe.....

At når kroppen har gjort det en gang, så ble den så dreven at den gjorde akkurat samme jobben litt fortere neste gang:o)

Kos deg med din nydelige unge. De blir så alt for fort store:o(

Skrevet

Auld Lang Syne:

Hvor har du gjemt deg??? Har sett etter deg her inne masse, føler jeg trenger en oppdatering om hvordan det går hos deg:) Fått tilpasset deg livet som tobarnsmor? :)

Send meg en pm da:)

Skrevet

Svarte deg nettopp i den andre tråden:-)

Du vet, sommer, sol og ferie. Litt over alle hauger for tida. Siste innspurt før bryllupet vårt om 2,5 uke, så skal jeg komme innom litt oftere igjen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...