Saksvik Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Er det andre lesbiske/homofile småbarnsforeldre/ventende i Ullensaker som kunne være intresserte i treff? Selv venter vi barn i oktober
Lykke Lie Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Ja, det hadde vært no'! Kona og jeg fikk en sønn sammen i august '09 og nå venter vi en ny prins i desember ´10. Fra før har jeg en datter som blir 14 år i august.
Mamma 2010 Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Hei Vi er et par som venter barn om i førsten av september, eller; rett rundt hjørnet kanksje .... vi bor i sørum, men planen er mest ssannsynlig å flytte til Ullensaker i løpet av de neste årene. Vil gjerne treffe andre i samme situasjon! kanskje treffes snart? Før vi føder og går i ammetåke hele gjengen ?!?..hehe
Saksvik Skrevet 16. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2010 Ja.. hadde vært hyggelig det. Er vel egentlig bare og komme igang. =) har dere forresten åpen donor og søkt om medmorskap etc?
Mamma 2010 Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Hei igjen! ja, vi har prøverør i det offentlige Norge (!) og åpen donor fra Norge. Medmorskap er godkjent og papirer i orden. Nå er det bare å vente i 3 uker på siste innspurt
Mamma 2010 Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 HVA MED ET TREFF PÅ JESSHEIM STORSENTERER I UKE 34? JEG HAR PERMISJON, DERE ANDRE JOBBER KANSKJE ENNÅ..... DAG ELLER ETTERMIDDAG ?!?
vero21 Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 vi er et par gutt og jente da men håper det går greit fordi=) skal ha barn i november vi,vært kjekt blitt kjent med nye folk på jessheim her ja=)
Saksvik Skrevet 22. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2010 Vi er i full jobb, så uke 34 ble litt raskt. Så gøy å se at vi er flere i området Nå ser vi frem til svangerskapskurs på Ahus i begynnelsen av september. Noen som har vært der og vil dele erfaringen? Forresten, noen som vet noe om familierom/barselhotel på Ahus? Vi er litt opptatt av at medmor for overnatte sammen med mor og barnet, men greier ikke finne ut av det på hjemmesidene til Ahus.
Mamma 2010 Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 vi får holde tråden og se om vi ikke får møtes før fødingen tar til for oss! har et vennepar fra Ullensaker som skal på fødselsforberedende kurs i begynnelse av september på Ahus og jeg har fortalt dem om denne tråden og at vi er flere som skal ha babisser. da møtes dere sikkert.... Vi var bare ett jentepar av 10 par. Jo: vi var på dette kurset i forrige uke og da fikk vi vite at alle som føder "normalt" kommer på sykehotellet. Det tror jeg er supert! Det er nok ikke kommet mye info om sykehotellet, det åpner visstnok 1. september. Medmor får være med der er uke 35 like hektisk? Tenkte kanskje på ettermiddagen? da kan vi jo ta med våre kjære også ! Det er nok uansett min siste sjanse til å treffes FØR jeg føder tenker jeg LYKKE TIL MED RESTEN AV TIDEN !!
sisselna Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Hei! Vi er nok paret på Jessheim som Mamma2010 snakker om. Vi er to jenter som venter en liten gutt 10 okt 2010. Vi kunne gjerne tenke oss å bli kjent med flere i Ullensaker som venter barn i rundt samme tid. Vi skal på fødselsforberedende kurs på Ahus 1 sep. Hadde vært koselig om vi fikk tid til å treffes å bli kjent om ikke før fødsel så utover høsten.
Mamma 2010 Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Tjohei! Da skal vi settes igang i morgen!! Tar vel max 4 dager og vips så er vi mammaer Vi snakkes mer senere dere
Saksvik Skrevet 28. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. august 2010 VI har også termin 10 okt men venter ei lita jente =) og skal på kurset den 8 september. helt enig, hvis vi ikke får møttes før så håper vi og møtes utover høsten. Kult med samme termin dato, =)
Mamma 2010 Skrevet 29. august 2010 #13 Skrevet 29. august 2010 Jada! Vi ble ikke satt igang, masse fostervann igjen satser på at vi kan møtes når dere har fått perm og jeg er blitt flyttbar i bil med liten tass Astri
Saksvik Skrevet 7. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 7. september 2010 Er det noen av dere andre som har JÆVLIG vondt i håndflate/fingrene. Det meste tyder på at det er vann i henna mine, men guud skal det gjøre så jævlig vondt. Får jo ikke sove en gang. Noen som har like erfaringer og evt vet hva en kan gjøre. Har prøvd naprapat, men han bare masserte og det gikk ikke så bra. Det er forresten nesten like ille på dagtid, og jeg får jo ikke klemt tannkrem tuben en gang. Nesten så jeg kapper hånda av, men da sliter jeg vel litt seinere. =) hehe
sisselna Skrevet 13. september 2010 #15 Skrevet 13. september 2010 Hei Bente! Tror vi passerte hverandre på helsestasjonen på Jessheim i dag. Dere var på vei ut og jeg på vei inn... litt stressa for jeg var litt forsinka... Tenkte ikke noe mer over det før jordmor sa jeg hadde samme termin dato som de hun akkurat hadde på kontroll. Da jeg spurte om det ble en jente og hun sa ja...så skjønte jeg at det møtte være dere Håper formen er bedre og ikke værre iallefall.... Jeg har ikke hatt et eneste problem under svangerskapet.... så jeg kan egentlig ikke forestille meg hvordan dere har det med vann i kroppen osv. Jeg skal jobbe ut denne uken..... og håper at de neste ukene kommer til å gå fort.... men er redd for det motsatte.... Sissel
Mamma 2010 Skrevet 13. september 2010 #16 Skrevet 13. september 2010 Endelig er sønnen vår her! Vi er i ammeboblen nå STORT DETTE !!! Vi har nok trasket forbi Bente med madam da dere var på kurs på onsdag. Vi treffes nok etterhvert! Lykke lykke til Bente og Sissel!!
Mamma 2010 Skrevet 13. september 2010 #17 Skrevet 13. september 2010 Hei Bente! Så meldingen etter mitt eget,,,,, du har nok det samme som jeg: Karpal tunell syndrome. Mange har det og få vet noe om det. Velsing plagsomt. Du kan sende meg en personlig melding hvis du trenger noen råd ! mvh Astri
Saksvik Skrevet 14. september 2010 Forfatter #18 Skrevet 14. september 2010 Hei Hei Sissel!! Så kult, tenkte ikke over at det kunne være noen herfra som vi møtte hos ho Therese. Er vel store sjanser for at vi kommer til og ha time ganske likt seinere også. Ikke mange ukene igjen nå. Går ut i permisjon til uken jeg også. Gruer meg til flere uker hjemme. men finner vel ut av noe. Kanskje møtes en dag. Er nok sånn tunell greier jeg har ja, er ikke blitt verre. Men er ikke bra eller. men utrolig hva en klarer og overse. =) Men tror jeg tar en time til akupunktør og håper det blir bedre, får jo litt mere tid til uken nå så. Masse grattulere til mamma 2010 vi gleder oss til lille prinsessa kommer til. blir spennende og endelig se ho.
sisselna Skrevet 16. september 2010 #19 Skrevet 16. september 2010 Hei igjen Bente! Jeg tok meg friheten å sende deg en privat melding med mitt tlf nr. Så kan du ta kontakt om du vil det..... Kan gjerne møtes over en kopp kaffe på senteret eller noe.... Vet med meg selv at disse tre ukene kommer til å gå treigt så fint å finne på noe. I følge Therese så må vi vel regne med å gå over tid også.... hadde ikke noe særlig lyst til å takke ja til neste oppfølgingstime 11 okt.... som er dagen ETTER termin... hehehe.... Vi snakkes! Sissel
Saksvik Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2010 Hei!! Da har Enya blitt født. Hun kom 3 oktober, 7 dager før termin. =) Veldig nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå