Nicoline3 Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 1 august kl 12.28 kom endelig Joachim 6 dager etter termin! Trodde han var på vei på lørdagen da vannet gikk kl 04.14,men riene stoppet opp og vi ble sendt hjem for å vente! Fikk beskjed om å komme tilbake søndag 1 august kl 07.00 for igangsetting, og dette ble også dessverre resultatet.... Gruet meg noe veldig fordi jeg har hørt så mye negativt om igangsetting, og det gikk akkurat som fryktet! Fra dryppet ble satt til han var ute, gikk det bare 3 timer og 20 minutter! Heftigste riene jeg noen gang har opplevd, og dette var nr 3. Fikk epidural som hjalp godt mot de verste smertene,men den tok dessverre ikke vekk bekkenløsningens smertene! Så da det var full åpning og klart for å trykke, trodde jeg hoftene mine skulle brekke.......ropte og bar meg noe veldig, og ba dem bruke keisersnitt isteden,men klarte på et vis å få han ut selv!! Kan med hånden på hjertet si at jeg IKKE skal ha flere barn,men det er uansett verdt det!!! Verdens deiligste lille gutt er endelig hos oss. 4200 g og 53 cm lang. 37 cm rundt hodet..... Heldigvis klarte jeg det helt uten rift eller sting, så i dag er vi hjemme igjen og koser oss med amming og alt annet!! Lykke til til alle dere andre, så sender jeg alt jeg har av fødestøv til dere!
-S- Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Gratulere så masse:) Uff, hørtes ut som en heftig fødsel når det først starta! Uansett; Kos dere så mye dere kan
2 boys & now pink Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Gratulerer masse med vell overstått fødsel. Synd den ikke ble som du håpte, men nå er lille gutt her så kos dere masse!
mammaløve Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Gratulerer kjære deg!! Så deilig at du slapp rifter da! Føyer meg i rekken om at igangsetting ikke er å foretrekke 30 timer med vonde, innmari tette rier, og styrtfødsel til sist var resultatet her. Puh....enebarnsklubben Men jordmor minnet meg på at neste fødsel slett ikke trenger å bli slik som denne. Det er noe helt annet når kroppen ordner opp i tingene selv. Kanskje vi møtes igjen her inne om et par år likevel....? Masse lykke til framover, nå skal vi virkelig kose oss med de nydelige småttisene våre!
vimsa .-) på overtid Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 gratulerer så masse så masse... og tusen takk for fødestøvet... :-)
Melkerullen Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Hipp hurra for deg og Joachim - kjempebra jobbet, Nicoline! Gratulerer så masse - kose dere masse sammen:)
Lirgen Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Gratulerer så mye nicoline3!!!!!! :D Gjett om jeg har ventet på deg Vi fikk på samme dato, våres lille datter kom også den 1 august , kl 01.05 på natten :D Gratulerer så mye!!! Skal skrive inn fødselhistorie her om et par dager, nå er det litt hektisk siden lillemor ligger på neoavdeling og jeg er der hele tiden utenom når jeg spiser litt kos deg maks med lille gutten din!!!! Veldig missunlig på deg at du får vere hjemme med gutten din så tidlig <3 Stor klem til deg!
Nicoline3 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2010 Ååååå gratulerer så mye til deg også!!! Så gøy at vi fikk på samme dag da! Ble veldig misunnelig da jeg så at du skrev du hadde tatt over for meg og var på vei til føden,men jeg fulgte jo etter neste morgen!! Hvorfor er lille mor på neoavdelingen? Vet ikke hva det er og hvorfor barn havner der,men håper alt gikk bra under fødsel og at dere nå er hjemme igjen! Her er livet endelig på vei til finne en rytme! Fikk melk i natt, og da sover endelig lille gutt 3,5 time mellom hvert måltid (har ammet hver time siden søndag,litt slitsomt) Har vært helt utslitt etter fødsel,men i dag føler jeg endelig at jeg er litt meg selv igjen! Synes faktisk at det er veldig trist at jeg aldri skal være gravid igjen! Savner magen og alle de gode følelsene for den! TAKK TIL ALLE DERE ANDRE FOR GRATULASJONER OG SØTE HILSNER. ØNSKER DERE MASSE LYKKE TIL OG AT DERE SLIPPER Å GÅ OVER TIDEN FOR Å VENTE PÅ DET LILLE NURKET!
MissVaiper Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Gratulere så masse til både Nicoline og Lirgen!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Gratulerer så masse!! Klem.
Nicoline3 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2010 Dytter denne selv i håp om at Lirgen skal skrive inn.....venter på fødselshistorie og oppdatering på lille prinsessa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå